تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۱۴۴۱۰۶
پیرو حمله عده‌ای از افراد به مردم مازندران در فضای مجازی به‌واسطه عدم استقبال‌شان از رئیس جمهور در جریان سفر دکتر روحانی به این استان، پدر دانشمند بسیجی شهید مصطفی روشن طی نامه‌ای به مردم مازندران، ضمن تقدیر و تشکر از مردم این استان به‌واسطه بصیرت و ولایتمداری، مازندران را سرزمین علم، فقاهت، غیرت، بصیرت و پیشکش در ولایتمداری دانست.
۰
plusresetminus
واکنش پدر دانشمند هسته‎ای به موضع‌گیری سخنگوی دولت درباره استقبال مردم مازندران از رئیس جمهور
به گزارش خبرنگار بلاغ، در پی موضع‌گیری سخنگوی دولت پیرامون غیرواقعی خواندن عدم استقبال مردم مازندران از سفر رئیس جمهور به این استان، پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن طی نامه‌ای از مردم مازندران به‌خاطر تعهد عملی‌شان به ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای هسته‌ای، تشکر کرد.

خبرنگار بلاغ، طی مصاحبه با رحیم احمدی‌روشن، پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن، انگیزه تحریر این نامه را مورد پرسش قرار داد.

وی اظهار کرد: مردم ولایتمدار و بصیر مازندران که در کارنامه درخشان‌شان افتخارات سرشاری دارند، به‌دلیل انجام تکلیف در عدم استقبال از آقای روحانی مورد تهاجم قرار گرفتند و بنده هم در جهت انجام وظیفه، تکلیف خود دیدم تا از این مردم تکلیف‌گرا دفاع کنم و بابت انجام وظیفه خود که تشخیص دادند تا از این طریق مراتب اعتراض خود را به دولت برسانند، تشکر کنم.

احمدی‌روشن خواسته اصلی مردم را حفظ دستاوردهای هسته‌ای و صیانت از زحمات دانشمندان بسیجی شهید دانست و گفت: انتظار حفظ عزت اسلامی مردم ایران در مواجهه با دشمنان اصلی انقلاب اسلامی است.

این پدر شهید برجام را محصول خوش‌بینی به شیطان بزرگ دانست و گفت: همه مصیبت‌های ما زیر سر امریکاست و امیدوارم که با تیزبینی، هوشیاری و بصیرت مسئولان مربوطه، بتوانند از داشته‌ها و رشد هسته‌ای کشورمان مراقبت کنند و وظیفه ما هم، حضور و مراقبت دقیق و مسئولانه است.

متن نامه پدر شهید دکتر مصطفی احمدی روشن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إن الذين قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل عليهم الملائكة ألا تخافوا ولا تحزنوا وأبشروا بالجنة التي كنتم توعدون»

سلام من به مازندران و مازندرانی، سلام و درود من به خطه دل‌گشا و دل‌پذیره و سرسبز و پرصلابت با آن همه اراده‌های آهنین سروقامت که با جنگل‌های سترگ و سربه فلک‌کشیده و آبی دریای بی‌کرانه‌اش دل‌های هر انسانی را مجذوب خود خواهد کرد.

درود خدا بر مردان غیور علوی دیار تپورستان، سرزمینی که از دیرباز مهد فرهنگ پایداری و ایستادگی و فرهیختگی است.

مهد اندیشمندان آزاده‌ای چون شیخ فضل‌الله نوری، سعیدالعلما، ابن شهرآشوب، حضرت آیت‌الله حسن‌زاده‌آملی و حضرت آیت‌الله جوادی‌آملی و ... .

دل هر ایرانی آزاده در مازندران و عشق همه مردم ایران به‌خاطر آن همه رادمردی و استقامت مردان دلیر و خط شکن لشکر ویژه و همیشه پیروز 25 کربلا که بارها و بارها مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در وصف آن تعابیر گوناگونی به‌کار برده‌اند و از آن به‌عنوان لشکر خط شکن، خط‌نگهدار، قوی و قدرتمند یاد کرده‌اند، می‌تپد.

مردان دلیری که نام و آوازه آنها لرزه بر تن هر دشمن استکباری و قسم‌خورده می‌اندازد، مردان مردی چون شهید حاج حسین بصیر، شهید محمدحسن طوسی، شهید حبیب‌الله افتخاریان (ابوعمار)، شهید سیدمجتبی علمدار و دلاورانی چون شهیدان کشوری و شیرودی.

مازندران سرزمین علم و فقاهت و بصیرت و سرزمین دلدادگی به خاندان پاک اهل بیت (ع) و فرزندان آنهاست، سرزمین عشق به روح‌الله کبیر (ره) و رهبر عظیم‌الشان انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

این‌گونه است که مردم غیور و با بصیرت مازندرانی فرق بین خادم خود و خائن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به‌خوبی می‌شناسند که حادثه 6 بهمن جنگل‌های آمل و تقدیم 10 هزار و 400 شهید در طول دفاع مقدس خود نماد ایستادگی و اقتدار این دیار علوی است.

آری! اینجانب در برابر دستان پینه‌بسته کشاورزان، کارگران، هنرمندان، علما و روحانیون، فرهیختگان و بسیجیان جان بر کف این خطه و همه مجاهدان راه حق تمام‌قد ایستاده‌ام و به احترام بصیرت شما در 20 مهر ماه، خاضعانه و خالصانه شکر گزارم.

اینجانب به‌خاطر وجود سرداران شهیدی چون حسین همدانی، هادی باغبانی و دیگر شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) که در فرسنگ‌ها دورتر از خانه و کاشانه خود مبارزه می‌کنند، به خود می‌بالم و تاسف می‌خورم به‌ حال برخی افراد ساده‌اندیش و کج‌فهم که قیام نهضت عاشورایی حسین (ع) را با مذاکرات هسته‌ای قیاس می‌کنند و از آن برای اهداف سیاسی خود و هم‌حزبی‌های خود به‌دنبال بهره‌برداری و انحصار آن هستند.

بی‌شک ظفرمندی‌های پرافتخار لشکر ویژه 25 کربلا تا همیشه در حافظه تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند، امید است که با حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و پاسداشت یاد و خاطره شهدا، از جمله شهدای راه علم و شهیدان هسته‌ای و این همه مجاهدت‌ها و ایستادگی‌ها در برابر ستمگران عالم درخت تنومند انقلاب اسلامی هر روز بارورتر شود.

در پایان اینجانب از صمیم قلب برای رهبر عظیم‌الشان انقلاب، سلامتی و طول عمر با عزت و برای  شما توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

رحیم احمدی‎روشن
پدر دانشمند بسیجی شهید مصطفی احمدی‌روشن
مهرماه 1394
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲