تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۱۴۴۱۰۰
132نفر از دانش آموزان بسیجی قائمشهری در قالب 3 کاروان، برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به غرب کشور اعزام شدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از  قائم آنلاین، مهدی بابایی مدیر اردویی سپاه قائمشهر طی گفت‌وگویی به تشریح این اعزام پرداخت و گفت: به منظور افزایش روحیه ایثار و شهادت طلبی وانتقال فرهنگ پایداری و مقاومت به نسلهای جدید وهمچنین آشنایی وبازدید نسلهای چهارم انقلاب خصوصا قشر دانش آموز با مناطقی که زمانی رزمندگان اسلام برای دفاع از دین و ناموس و وطن خود در این مکان جانفشانی کردند این اردوی بزرگ فرهنگی با حضور132نفر ازدانش آموزان خواهر مدارس مقطع دبیرستان در سطح شهرستان قائم شهر به اجرا درآمد.

وی افزود: این اردو اولین مرحله از اعزام دانش آموزان بسیجی خواهر بوده که به مدت 4 روز و در طول مسیر زیارت مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)، بازدید از پارک موزه جنک همدان و در منطقه عملیاتی غرب نیز بازدید از تپه الله اکبر، باشگاه افسران، یادمان شهدای گمنام دریاچه زریوار، خانه کرد، منطقه عملیاتی والفجر4 باشماق وهمچنین شرکت تمامی زائران در رزمایش فرهنگی رزمی که از جذابترین برنامه های اردو به حساب می آید جزء برنامه های این اعزام می باشد.

بابایی در ادامه تاکید کرد: برگزاری نماز جماعت، ادعیه، مسابقات فرهنگی و...وهمچنین حضور راویان،روحانیون ومداحان اهل بیت برای ایجاد فضایی معنوی وتوام با شور و نشاط از ویژگیهای این اردو به حساب می آید.

مدیر اردویی سپاه قائمشهر در پایان گفت: در این اردو رعایت کلیه اقدامات امنیتی وتامینی وبهداشتی وتهیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز در مواقع حوادث غیر مترقبه برای کاروانها پیش بینی شده است تا انشاءا.. سفری مفید ،خوب و خوش همراه با تغییرات سازنده ومعنوی برای دانش آموزان در خاطره برجای بماند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما