تاریخ انتشارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۱۴۰۸۶۱
سردار همدانی نیز چندی قبل در یکی از سخنرانی‌هایش این امر مهم را به یکایک مردم بالاخص دولتمردان گوشزد کرد، نصیحتی که تخلف از آن مواخذه در پیشگاه شهدا را به دنبال خواهد داشت.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ، خبر شهادت یادگاران دفاع مقدس و یاوران امام و رهبری هر بار داغی بر دل دوست‌داران و سربازان اسلام می‌گذارد، شادی اجر تلاشهایشان که به لقاءالله می‌رسند از یک طرف و از طرف جای خالی آن عزیزان و بزرگواران اندوهی را بر دل جاری می‌سازد.

سردار شهید حسین همدانی نیز به جرگه یاران و همرزمانش پیوست، سردار مدافع حرم حضرت زینب کبری سلام الله علیها که تا آخرین نفس حامی و دلداده راه اهل بیت علیهم السلام بود.

درسهای بیشماری از زندگی این عزیزان می‌توان آموخت، درسهایی که هم برای امور زندگی دنیوی و هم امور اخروی راهگشاست، پیروی از ولایت و گوش سپردن به فرمانی ولی از مهمترین توصیه‌های شهداست، سردار همدانی نیز چندی قبل در یکی از سخنرانیهایش این امر مهم را به یکایک مردم بالاخص دولتمردان گوشزد کرد، نصیحتی که تخلف از آن مواخذه در پیشگاه شهدا را به دنبال خواهد داشت.


ایشان در یادواره قاصدان آسمانی بیان داشتند: چرا امروز این اشتباه را می کنیم و در حالی که بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی که عزت ملت بود گفت: امام (ره) فرمودند مثل ما و آمریکایی ها، مثل گرگ و میش است، اما برخی با آن ها قدم زده و با آن ها لبخند زدند.

و همچنین وی با بیان اینکه متهم ردیف اول این ماجرا مسئولین ما هستند عنوان داشت: مگر می شود با آمریکایی ها قدم بزنیم و انتظار داشته باشیم که شهدا ما را شفاعت کنند و قطعاً شهدا به خاطر انجام این کار ما را محاکمه خواهند کرد.

متن سخنرانی ایشان در این لینک موجود می‌باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
ناشناس 260
دمش گرم
لاییییک بهش
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷