کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون رئیس‌جمهور:

2 هزار میلیارد تومان برای جاده‌های شمال هزینه می‌شود

16 مهر 1394 ساعت 21:39

معاون رئیس‌جمهور گفت: برای جاده‌های شمال بیش از 2 هزار میلیارد تومان هزینه می‌شود تا شاهد کاهش آمار تلفات جاده‌ای باشیم.


به گزارش خبرنگار بلاغ، محمدباقر نوبخت که در هفتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مجتمع فرهنگی و آموزشی قوه‌‌قضائیه مرکز استان مازندران سخن می‌گفت، با اظهار این که برای جاده‌های شمال بیش از 2 هزار میلیارد تومان هزینه می‌شود تا شاهد کاهش آمار تلفات جاده‌ای باشیم، بیان کرد: در سال 92 بعد از تشدید تحریم‌ها توانایی جمهوری اسلامی در تولید و صادرات نفت و استفاده از منابع نفتی در همه عرصه‌ها با تهدید و فشار آغاز شد و درآمد کشور در سال 92 از 118 میلیارد دلار به چیزی حدود 52 میلیارد دلار کاهش یافت.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه تورم از 40 درصد به 15 درصد کاهش یافت، افزود: در دو سال عمر دولت بیش از 246 طرح ناتمام به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه دولت یک‌هزار و 900 طرح ناتمام را در دو سال پیش‌رو دارد، گفت: برای اینکه حلقه تحریم‌های ضد بشری مدعیان حقوق بشر را بشکنیم باید تلاش بیشتری از خود نشان دهیم.

وی با اعلام اینکه در شش ماه آینده کار بسیار بسیار سختی داریم، اضافه کرد: تحریم‌ها همچنان پابرجاست و ما تا پایان سال باید با این تحریم‌ها کشور را اداره کنیم و ما برای اداره کشور در مضیقه هستیم.

سخنگوی دولت بااعلام اینکه تولیدکنندگان با 28 درصد سود بانکی نمی‌توانند تولید کنند و دولت خود را موظف به پرداخت مابه‌التفاوت‌ها کرده است، یادآور شد: ما در برنامه ششم نمی‌خواهیم به همه موارد بپردازیم بلکه ‌می‌خواهیم به چند نکته مهم بپردازیم تا با بحران در کشور مواجه نشویم که آب و محیط‌ زیست مهم‌ترین طرح دولت در برنامه جاری است که اگر به آنها نپردازیم کشور دچار بحران می‌شود.


کد مطلب: 140549

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/140549/2-هزار-میلیارد-تومان-جاده-های-شمال-هزینه-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com