رئیس هیئت ورزشهای همگانی زیراب خبر داد

برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی سوادکوه

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۱۳۳۷۳۸
رئیس هیئت ورزشهای همگانی زیراب از برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی در سوادکوه خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،محمد قاسم نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار سوادکوه آنلاین اظهار کرد: ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی شهرستان سوادکوه روز جمعه ۲۷ شهریور‌ ماه ساعت 16 در منطقه تیر‌جار خواجکلا زیراب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه های این جشنواره افزود: اجرای موسیقی محلی توسط اساتید خوشرو و اسحاقی، اجرای مسابقات بومی و محلی، شعر خوانی توسط اساتید حسن پور و نادری بخشی از برنامه های این جشنواره است.
رئیس هیئت ورزشهای همگانی زیراب در خصوص اهداف اجرای این جشنواره گفت: هدف این جشنواره ارتقای ورزش‌های بومی محلی و سنتی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و حفظ و ترویج فرهنگ بومی محلی سوادکوه است.

قاسم نژاد با اشاره به ارج نهادن به تلاش هنرمندان و ورزشکاران تصریح کرد: تجلیل از هنرمندان و ورزشکاران برتر شهرستان سوادکوه از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

وی در پایان با قدردانی از مسئولان و مدیران شهرستان جهت مساعدت در برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی سوادکوه افزود: از شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر زیراب، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان سوادکوه که در برگزاری این جشنواره با هیئت ورزشهای همگانی زیراب همکاری دارند جای تقدیر دارد.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴