تاریخ انتشارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۱۲۷۵۳۴
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه «گردنه حیران» محک خوبی برای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است، گفت که درصورت عدم اجرای انجام عملی وجود ستاد معنایی ندارد.
۰
plusresetminus
نظر یوسفیان‌ درباره زمین خواری گردنه حیران
به گزارش بلاغ، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به بررسی پرونده زمین‌خواری «گردنه حیران» در ستاد مذکور، گفت: این پرونده محک عملکرد ستاد در مبارزه با مفاسد است.

وی اضافه کرد: اگر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که بنده نیز عضو آن هستم واقعا این موضوع را تعیین تکلیف و پیگیری کند یعنی فعالیت‌ها به درستی انجام شده است و در این صورت ما باید منتظر بمانیم گردنه اسدآباد، امام زاده هاشم و ... در امان بماند.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه اگر پس از فرو نشستن هیاهوها ستاد مبارزه با مفاسد از کنار پرونده گردنه حیران بگذرد باید منتظر باشیم اتفاقات دیگری نیز در دیگر نقاط کشور بیفتد اظهار داشت: در این صورت ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی باید با مردم خداحافظی کرده و دیگر تشکیل نشود.

یوسفیان‌ملا با بیان اینکه من تصور می‌کنم ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برای تعیین تکلیف پرونده گردنه حیران مصمم است، اظهار داشت: از آقای جهانگیری به عنوان رئیس و همچنین دبیرخانه و تمامی اعضا انتظار می‌رود با جدیت این پرونده را پیگیری کنند و همانطوری که مقام معظم رهبری گفت خروجی داشته باشند.

وی تاکید کرد که برخورد قاطع با عوامل زمین‌خواری در گردنه حیران باعث می‌شود دیگر  کسانی که می‌خواهند در مسیر فساد گام بردارند از اهداف شوم خود دور شوند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسی که امروز بخواهد زمین‌خواری کند از مسیر قانون استفاده می‌کند، گفت: این اتفاق نوعی دور زدن قانون است یعنی تمامی اتفاقات را قانونی می‌کنند و آن گاه از طریق قانون اهداف خود را پیگیری خواهند کرد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اینکه بدون برگزاری سمینار یا با سمینار خروجی داشته باشید، تصریح کرد: امیدوارم این مسئله حداکثر در جلسه بعدی تصمیم‌گیری شده و موضوع خروجی داشته باشد و اگر نشد بهتر است دسته‌جمعی خداحافظی کنیم./آ

منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴