تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۱۲۶۸۳
با بدرقه مسئولان و خانواده‌ها، دومین کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزان پسر نوری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،صبح امروز با حضور مسئولان شهرستانی و اولیا، 188 دانش‌آموز پسر برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور درقالب کاروان راهیان نور عازم خوزستان شدند.
فرمانده سپاه ناحیه نور در سخنان کوتاهی حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی را فرصت مناسبی برای شناخت ارزش‌های دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت: حضور جوانان و نوجوانان در این مناطق موجب تقویت روحیه معنوی و اعتقادی بیشتر آنان می‌شود.
ناصر توکلی افزود: به رغم تبلیغات دشمن و رسانه‌های بیگانه برای زیر سئوال بردن ارزش معنوی و فرهنگی این اردوها، استقبال دانش‌آموزان از این اردوی فرهنگی بی‌نظیر بوده و خانواده‌ها با اشتیاق، فرزندان خود را به این اردوها می‌فرستند تا با رشادت‌های جوانان و فرزندان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.
دبیر ستاد راهیان نور دانش‌آموزی نیز با اشاره به این‌که نخستین کاروان اعزامی از شهرستان در مهرماه سال‌جاری دانش‌آموزان دختر بودند، افزود: این کاروان شامل 188 دانش‌آموز پسر است که پس از حضور در اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار، اندیمشک، فتح‌المبین و یادمان شهدای شرهانی بازدید خواهند داشت.
عباس رنجبر افزود: این اردوها در راستای درس آمادگی دفاعی و با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی قرائت زیارت عاشورا، ختم صلوات، دعای کمیل، ندبه و توسل را از دیگر برنامه‌های کاروان راهیان‌نور عنوان کرد. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴