تاریخ انتشارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۱۲۰۵۴۰
رژیم صهیونیستی پس از 10 ما تعلل، خبر اسارت دو نظامی خود به دست نیروهای مقاومت فلسطین در غزه را فاش کرد؛ این خبر مانند صاعقه بر سر صهیونیستها فروریخت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "ساحل زاکیم در اسرائیل به سیم خاردار مرز منتهی می شود. در این مکان دستور پنهان ماندن خبر ربوده شده دو شهروند اسرائیلی صادر شد. ده ماه قضیه ربوده شدن دو اسرائیلی مخفی ماند و حتی اعضای کمیسون سیاستهای خارجی و امنیت کنست نیز از این موضوع بی اطلاع بودند."

وی افزود: "حتی وزیر امور خارجه اسرائیل نیز به مدت ده ماه از این قضیه بی اطلاع بود."

"اویگدور لیبرمن" رئیس حزب "اسرائیل بیتنا" در این باره گفت: "امروز با شنیدن این خبر بشدت غافلگیر شدم."

گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اظهار داشت: "اسرائیل رسما دراین باره سکوت کرد اما حماس در جشن پیروزی که در غزه برگزار کرد به این موضوع اشاره کرد. حماس در این جشن بطور نمادین پلاکهای اوران شائول و شای گلدن دو اسرائیلی ربوده شده را بشکل علامت سؤال در محل برگزاری جشن آویخته بود."

گزارشگر اسرائیلی افزود: "خالد مشعل شخصا از وجود دو اسرائیلی در دست حماس خبر داد. و پس از این اقدام اسرائیل سکوت را شکست."

سرتیپ احتیاط " یعقوب عامیدرور" رئیس سابق شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "هدف ما از عدم انتشار خبر اسارت دو اسرائیلی منفی نبود. مردم در حل و فصل این مساله کمک نمی کنند. زیرا این اقدام فقط مذاکراتی را که برای آزادی آنها انجام می شود، پیچیده می کند."

گزارشگر اسرائیلی در ادامه اظهار داشت: "مسؤولان حماس پنهان کاری می کنند. آنها مدعی هستند که دو اسیر را آزاد کرده اند و از سرنوشت آنها اطلاعی ندارند. این در حالی است که هر دو آنها در اختیار حماس هستند. دو اسیر از دیدگاه حماس برگه ای برای تبادل اسرا هستند."/ع
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴