تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۱۱۹۰۱۸
رئیس فرانسوی اتحادیه فوتبال اروپا در کنفرانسی خواهان وضع قوانین محدود کننده شد و به باشگاه‌ها توصیه کرد به جای خرید ستاره‌های فوتبال، استعدادها را پرورش دهند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، میشل پلاتینی، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا در کنفرانسی خواهان آن شد که باشگاه‌های بزرگ و ثروتمند به جای درو کردن همه بازیکنان حرفه‌ای، به فکر تربیت و پرورش استعدادها باشند و در واقع رویکردی ریشه‌ای را پیش گیرند.

وی در این زمینه تاکید کرد: باید باشگاه‌ها به کار ریشه‌ای و اساسی تربیت استعداددها بپردازند نه این‌که ستاره‌یاب استخدام کنند که هر جایی از دنیا که بازیکنی برجسته رخ می‌نماید، آن را حریصانه از آن خود کنند. این دسته از باشگاه‌ها در واقع روحیه رقابت و مولفه مسابقه را از تیم‌های دیگر می‌گیرند.

این مدیر 60 ساله یوفا گفت: هم‌اکنون اگر به برترین لیگ‌های دنیا دقت کنید می‌بینید که دو یا سه باشگاه پرستاره هستند که برترین بازیکنان را از آن خود کرده‌اند و همیشه هم برتری‌ها از آن همین معدود باشگاه‌ها است. مطابق با این روایت است که سال‌ها رقابت به معنای واقعی را ما در لیگ‌های سنتی نمی‌بینیم.

پلاتینی در ادامه افزود: تصریح می‌کنم که این ارزش نیست که پول داشته باشید و به جذب و درواقع وسوسه کردن هر ستاره در حال رشدی بپردازید! هنر آن است که به تربیت این ستاره‌ها پرداخت!/آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴