نماینده مردم بهشهر، نکا، گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت دام‌داران و مرغ‌داران مناسب نیست و بسیاری از آنها در حال ورشکستگی هستند.
۰
plusresetminus
ورشکستگی باغداران مازندرانی با سوء مدیریت‌ها/ضربه سنگین ممانعت از خروج مرغ‌های سنتی به دام‌داران
به گزارش خبرنگار بلاغ، این‌روزها، که مازندرانی‌های عزیز و متدین همانند سایر مردم دین‌دار کشورمان، روزه‌دارند؛ روستائیانی که به عشق تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش دارند تا با مرغداری و تولید گوشت و تخم مرغ، گامی در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه خود بردارند، تحت فشار قرنطینه شدید آنفلانزای مرغی قرار دارند. در کنار این ابتلاء روستائیان پرورش‌دهنده مرغ‌های محلی، باغداران نیز به نوع دیگری نگرانند.

نماینده مردم بهشهر، نکا، گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی، اظهار کرد: در مازندران باغداران و تولیدکنندگان به‌دلیل سوء مدیریت استانی و کشوری، در حال ورشکستگی هستند و شاهد به زندان رفتن بسیاری از آنها هستیم.

احمدعلی مقیمی افزود: مگر شاهد تحریم‌های ظالمانه نیستیم و مگر تنها راه برون‌رفت از این شرایط اجرای اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون نیست، چرا اقدامی در این زمینه صورت نمی‌گیرد؟

وی با بیان اینکه دامداران با گرمازدگی و سرمازدگی مواجه شده بودند، بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی تدبیری در این زمینه نداشت و یارانه دام‌داران را پرداخت نمی‌کند.

نماینده مردم بهشهر، نکا، گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضربه سنگین ممانعت از خروج مرغ‌های سنتی به دامداران، گفت: در دو دوره ضربه سنگینی به دام‌داران وارد شد و اکنون شاهد موضوع آنفولانزای مرغی در مرغ‌های سنتی هستیم، این موضوع را دامپزشکی اعلام کرده است و باعث عدم خروج مرغ‌های سنتی از استان شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴