تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۱۱۲۱۶۱
رئیس اداره تامین اجتماعی میاندورود گفت: بیمه کارگران باغات و زمین‌های کشاورزی آغاز شد.
۰
plusresetminus
بیمه کارگران باغات و زمین‌های کشاورزی آغاز شد
به گزارش بلاغ، حسن مهدوی در گفت‌وگو با میانخبر، درباره بیمه کارگران باغات و زمین‌های کشاورزی، اظهار کرد: جلسه مشترکی با رئیس جهاد کشاورزی استان به‌خاطر الزام سند مالکیت پیرامون بیمه کارگران باغات و زمین‌های کشاورزی با توجه به اینکه مدتی این قضیه مسکوت مانده بود برگزار شد.

وی افزود: با تصمیماتی که در اداره کل در جلسه‌ای با حضور معاون سازمان جهاد کشاورزی استان و رئیس مجمع امور صنفی زمین‌های کشاورزی و معاون بیمه تامین اجتماعی استان برگزار شد، به یک توافق خوبی برای سامان پیدا کردن امور بیمه کارگران باغات و زمین‌های کشاورزی رسیدند.

رئیس اداره تأمین اجتماعی میاندورود خاطرنشان کرد: در همین راستا ضمن تغییر تصمیم قبلی مبنی بر الزام داشتن سند مالکیت برای زمین‌های کشاورزی و باغات مقرر شد از این به بعد تشکیل پرونده مربوط به بیمه باغات و کارگران در جهاد کشاورزی انجام و بر اساس سهمیه به شعب تامین اجتماعی ارسال شود.

مهدوی تصریح کرد: در شهرستان میاندورود نیز این موضوع در جلسه‌ای با حضور رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بررسی و برای ادامه بیمه کارگران باغ مرکبات و زمین‌های کشاورزی تصمیمات مبتنی بر موارد فوق اتخاذ شد.

وی پیرامون بیمه کارگران ساختمانی بیان کرد: بیمه کارگران ساختمانی با توجه به ابلاغ سازمان تامین اجتماعی در راستای مصوبه مجلس و هماهنگی با سازمان همیاری شهرداری‌های کشور مبنی بر حق بیمه کارگران ساختمانی، سهمیه جدید کارگران ساختمانی به شعب تامین اجتماعی ابلاغ و شعبه تامین اجتماعی میاندورود نسبت به بیمه کارگران واجد شرایط در حال اقدام است.

مهدوی گفت: برای بیمه کارگران ساختمانی 100 نفر سهمیه به ما تعلق گرفت که بر اساس اولویت تاریخ صدور کارت مهارت به افراد تعلق می‌گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴