تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۱۱۲۱۵۲
فرمانده انتظامي شهرستان آمل از شناسائي و دستگيري متهم به انتشار تصاوير شخصي افراد در شبکه اجتماعي لاين خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سفیرهراز، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم از دستگیری متهم به انتشار تصاویر شخصی افراد در شبکه اجتماعی خبر داد و گفت: در پی مراجعه و شکایت فردی مبنی بر اینکه پیامک‌های توهین‌آمیز از شماره ناشناسی دریافت می‌کند که در آن بر انتشار تصاویر شخصی‌اش در شبکه اجتماعی لاین تهدید می‌شود، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران با تحقیقات علمی و فنی در فضای مجازی سرانجام موفق شدند، فردی به نام “ع – ب” را به اتهام مزاحمت تلفنی و انعکاس تصاویر شخصی افراد در شبکه‌های اجتماعی شناسائی و دستگیر کنند.


وی علت این کار را انتقام‌جویی متهم بیان کرد و گفت: متهم در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی علت و انگیزه این کار را انتقام جویی از شاکی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل همچنین از آمادگی پلیس برای دریافت گزارشات شهروندان در خصوص تحرکات مجرمانه فضای مجازی خبر داد و گفت: فضاهای مجازی محیط امنی برای تعاملات اجتماعی نیست، پس بیائیم مراقب فرزندان خود در ورود به این فضاها باشیم و هرگونه تحرکات مجرمانه در فضای مجازی را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید./ع

 

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴