اختصاصی / مدیر کل اوقاف مازندران خبر داد :

مازندران در 9 دی میزبان کنگره ملی حضرت زهرا(س) شد

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۹
کد مطلب : ۱۱۱۸۲
مدیر کل اوقاف مازندران از اجرای دو رویداد ملی در مازندران خبر داد و گفت:مازندران در 9 دی میزبان کنگره ملی حضرت زهرا (س) و همچنین در ایام الله دهه فجر سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن مرحله کشوری می باشد.
۰
plusresetminus
مازندران در 9 دی میزبان کنگره ملی حضرت زهرا(س) شد
به گزارش خبرنگار بلاغ در رامسر،حجت السلام علیزاده درحاشیه سفر کاری به رامسر نیت الهی،اخلاص و تعامل شهرستانی را رمز موفقیت دانست  و گفت: در بررسی ناظرین از فعالیت های اوقاف و امورخیریه شهرستان رامسر، این شهرستان جزء ادارات موفق معرفی شده است. 
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان مازندران از اخذ 6 هزار سند مالکیت برای بقاع متبرکه ،اماکن مذهبی مساجد و حتی موقوفات خبر داد و در این خصوص گفت: تفاهم نامه ای بین سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و سازمان اسناد و املاک منعقد شده که به موجب این تفاهم نامه در حال گرفتن سند مالکیت موقوفات ، بقاع ، اماکن مذهبی و مساجد هستیم.
وی گفت:طبق برنامه باید امسال حدود 6000 سند مالکیت دریافت می کردیم و با توجه به تعامل و همکاری ایجاد شده تا آخر سال این تعداد سند را دریافت می کنیم.
وی در بخش دیگری گفت:با توجه به تعامل خوبی که روسای ادارات با ما دارند و اختلافات بین مستاجرین و متصرفین حوزه موقوفات مرتفع ، به گونه ای صورت گرفته که شاهد کاهش 60 درصدی پرونده های قضایی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم.
وی بیان داشت:وظیفه اصلی ما به لحاظ شرعی و قانونی اجرای نیت واقف است و امسال حدود 100 میلیون تومان در ارتباط با عزاداری سید الشهدا و اطعام عزاداران خرج شده و تا پایان ماه صفر نیز ادامه دارد.
وی در بخش دیگری از اجرای دو رویداد ملی در مازندران خبر داد و گفت:مازندران در 9 دی میزبان کنگره ملی حضرت زهرا (س) و همچنین در ایام الله دهه فجر سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن مرحله کشوری می باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما