تاریخ انتشارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۱۰۹۳۱۳
اما آوت لندرها در واقع شاسی بلندهایی خوش ساخت برای استفاده خانواده در شهر و همچنین مسافرت های بین شهری هستند البته چنانچه اهل ماجراجویی هم باشید شاید با تغییراتی بسیار جزیی بتوان از آن یک تپه نورد مناسب بدست آورد!
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،   میتسوبیشی موتورز هر چند در رده های بالایی برترین خودروسازان جهان از منظر میزان تولید قرار ندارد اما در جایگاه کیفیت و ایمنی یکی از قابل اعتمادترین کمپانی های تولید خودرو در جهان محسوب می شود. ریشه های تاسیس این کمپانی به سال 1917 میلادی باز می گردد و از آن هنگام تا به امروز مدیران میتسوبیشی موتورز تلاش کرده اند تا محصولاتی کارآمد برای اقشار مختلف جامعه تولید کنند.
امروز تصمیم داریم تا یکی از محصولات محبوب میتسوبیشی از خانواده آوت لندر را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که از نام این مدل بر می آید با محصولی سروکار خواهیم داشت که باید برای ماجراجویی طراحی شده باشد هر چند این پیش بینی چندان بی ربط هم نیست اما آوت لندرها در واقع شاسی بلندهایی خوش ساخت برای استفاده خانواده در شهر و همچنین مسافرت های بین شهری هستند البته چنانچه اهل ماجراجویی هم باشید شاید با تغییراتی بسیار جزیی بتوان از آن یک تپه نورد مناسب بدست آورد!

آوت لندر به عنوان یک اس یو وی(شاسی بلند) متوسط 5 نفره شناخته می شود که البته به راحتی تا 8 نفر را نیز می تواند در خود جای دهد. این محصول در راستای رقابت با هوندا سی آر وی، نیسان روج (که بعضا روگ هم نامیده می شود)، تویوتا راو 4، هیوندای سانتافه و مزدا سی ایکس 5 تولید و رورانه بازار شده است.

در تولید نمونه 2016 آوت لندر تلاش های خوبی در راستای کاستن از مشکلات اصلی تمامی شاسی بلندها مانند سر و صدا، لرزش و خشکی بیش از حد؛ صورت گرفته است. اینجا برای مشتریان دو موتور انتخابی در نظر گرفته شده است. یک نمونه 166 اسب بخاری 2.4 لیتری سری MiVEC 4 سیلندر که گشتاوری معادل 162 پوندفوت دارد و دیگری نمونه 224 اسب بخاری 3 لیتری با گشتاوری معادل 215 پوندفوت.

سامانه چهارچرخ متحرک نیز روی برخی از مدل های آوت لندر نصب شده است. گفتنی است آوت لندر در 6 مدل با آپشن های مختلف به بازار ارائه می شود. سیستم تعلیق در آوت لندر 2016 مورد بازبینی کلی قرار گرفته و تغییرات اعمالی بر آن تاثیر مهمی در قابلیت های حرکتی خودرو داشته است.

در نمای خارجی خودرو شاهد یک طراحی کاملا بی نقص هستیم. همه چیز به خوبی در جای مناسب قرار گرفته و یک شاسی بلند متوسط زیبا را در برابر ما قرار داده است. طراحی یکپارچه بامبر جلو و جلو پنجره به همراه چراغ ها بسیار چشم نواز است و ظاهری جدی را برای آوت لندر ایجاد کرده است. در قسمت انتهایی خودور نیز طراحی چراغ ها و بامپر پشتی بسیار مناسب انجام شده است.  آوت لندر از آن دسته شاسی بلندهایی است که از  تمام زوایا زیبایی های خود را به رخ می کشد.
طراحی داخلی  فضای داخلی خودرو به اندازه آنچه که در بیرون مشاهده کردیم جذاب و چشم نواز نیست. کنسول جلو طراحی ساده ای دارد و یک نمایشگر بزرگ در مرکز آن جلب توجه می کند. استفاده از یک قطعه چوب مانند میان دو دریچه ورودی هوا در قسمت شاگرد مهمترین بخش این داشبورد به شمار می رود. برای روکش صندلی ها نیز دست و دلبازی زیادی صورت نگرفته و همه چیز معمولی است البته این به دلیل دستیابی به قیمتی مناسب است و نمی توان آنرا یک ایراد دانست. صندلی های عقب به خوبی قابلیت جابجایی دارند تا بتوان ظرفیت های باری آوت لندر را افزایش داد.
آوت لندر 2016 با قیمت پایه 22995 دلار روانه باز می شود و در مدل های مختلف، قیمت آن به همراه آپشن تا 30995 دلار افزایش خواهد یافت.
منبع : پول نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲