اختصاصی / معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در نور

مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نباید از نیازهای حوزه دین غافل شوند

تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۱۰۸۷۳
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جمع مردم بلده نور گفت: مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نباید از نیازهای حوزه دین غافل شوند.
۰
plusresetminus
مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نباید از نیازهای حوزه دین غافل شوند
به گزارش خبرنگار بلاغ از شهرستان نور ، هادی ابراهیمی ،معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جمع مردم بخش بلده شهرستان نور گفت: دولت بر تعهد خود در راه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی  و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اصل عدالت‌محوری در خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم بخصوص محرومان و صاحبان اصلی انقلاب پایفشاری می کند.
وی در بخشی از سخنانش به قابلیت‌های گردشگری و کشاروزی بلده نور اشاره کرد و گفت: طرح تغییر الگوی کشت با هدف اقتصادی شدن فعالیت‌های زراعی در بخش بلده نور با جدیت بررسی و پیگیری می‌شود و ترتیب اثر داده خواهد شد.
وی با تاکید بر عزم مدیریت ارشد اجرایی مازندران برای رفع نیازهای مناطق محروم گفت: خدمات‌رسانی به مناطق محروم جزء اصلی ترین دغدغه های خدمت‌گذاران دولت در مازندران محسوب می شود.
این مقام مسئول تمامی مدیران دستگاه های دولتی را دعوت به حضور بیشتر در بین مناطق محروم این استان به منظور ارزیابی و رفع نیازهای اساسی  مردم محروم این استان کرد.
ابراهیمی به حضور مسئولان استان در مناطق محروم اشاره کرد و  بیان داشت: رفع نیازهای مردم در مناطق محروم بیشتر و جدی‌تر می‌شود.
وی خواستار فعال‌تر شدن مسئولان حوزه فرهنگی و آموزشی در مناطق مرحوم شد و اضافه کرد: حوزه فرهنگ پیش‌نیاز توسعه در عرصه‌های گوناگون تلقی می‌شود و مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نباید از نیازهای حوزه دین غافل شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴