تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۱۰۸۰۳۵
مهتاب کرامتی بازیگر سینمای ایران و سفیر صلح یونیسف به‌عنوان راوی، پروژه مستند «نلسون ماندلا، برای همیشه» به کارگردانی میثم شاه‌بابایی را همراهی خواهد کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مرحله اول تصویربرداری این فیلم مستند، آذرماه گذشته در شهرهای پرتوریا، ژوهانسبورگ و روستای کونو آفریقای جنوبی (محل خاکسپاری ماندلا) به انجام رسید و سپس گروه تولید برای ادامه تصویربرداری راهی آمریکا شد تا با «ادوین بردسانگ» یکی از ستاره‌های سیاهپوست موسیقی آمریکا و دوست صمیمی ماندلا گفتگو کند.

به گفته میثم شاه‌بابایی کارگردان پروژه مستند «نلسون ماندلا، برای همیشه»، فاز دوم تصویربرداری این فیلم از اواسط تابستان 94 آغاز خواهد شد و گروه تولید سراغ خانواده ماندلا، اعضای حزب ضد آپارتاید و دوستانی که با این مبارز فقید قرابت داشتند، رفته و تصاویری هم از زندان ماندلا و آزادی وی، دوران ریاست جمهوری‌اش و... را ثبت خواهند کرد.

این مستندساز ادامه می‌دهد: «طی ماه‌های اخیر با پاپ فرانسیس، فیدل کاسترو (رهبر سابق کوبا) و مورگان فریمن (بازیگر سیاهپوست سینمای هالیوود) مکاتبه و هماهنگی شده تا جلوی دوربین پروژه مستند «نلسون ماندلا، برای همیشه» بروند؛ ضمن اینکه با یکی از دختران نلسون ماندلا که هم‌اینک سفیر آفریقای جنوبی در آرژانتین است هم هماهنگی‌هایی شده تا به ساخت این پروژه مستند کمک ویژه کند.»

گفتنی است که عوامل تولید مستند «نلسون ماندلا، برای همیشه» به این شرح هستند: پژوهشگر، تهیه‌کننده و کارگردان: میثم شاه‌بابایی، راوی: مهتاب کرامتی، تصویربرداران: مهرداد همایان، مجید گرجیان، صدابردار: امیر نوبخت، تدوینگر: سیاوش پورخلیلی، دستیار کارگردان: امیرمسعود نایب‌آقا، تصویربردار دوم: مهران گل‌محمدی، عضو تیم کارگردانی و مترجم: وحید صادقی/م

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴