کاروان «زیر سایه خورشید» در سوادکوه با استقبال پرشور مردم و مسئولان، همزمان با دهه کرامت و با برگزاری مراسم معنوی، پیوند دوباره عاشقان امام رضا(ع) با حرم ایشان را تقویت کرد.
۰
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ» به مناسبت دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا(علیه السلام) خادمان و پرچم متبرک حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در قالب کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان سوادکوه حضور یافتند و با برگزاری مراسم معنوی، پیوند دوباره عاشقان امام رضا(ع) با حرم ایشان را تقویت کرد.