تاریخ انتشارشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵
کد مطلب : ۴۶۷۸۰۴
دوربین خبری بلاغ مازندران این بار برای پیگیری پروژه‌های نیمه‌کاره به سراغ فرماندار ساری در محل پروژه میدان میوه و تره‌بار رفت.
۳
plusresetminus
افتتاح پروژه ۱۴ ساله میدان میوه و تره‌بار و ۱۰۰ پروژه دیگر در دهه فجر+فیلم
به گزارش بلاغ، این بار دوربین خبر سایت بلاغ مازندران برای پیگیری پروژه‌های نیمه کاره مرکز استان به سراغ فرماندار شهرستان رفت تا از نزدیک گفتگویی را در خصوص پروژه میدان میوه و تره‌بار که یک پایانه اقتصادی مهم در مرکز استان است و همچنین ۴۰۰ پروژه نیمه تمام دیگر داشته باشیم.

محمد علی نوبخت فرماندار مرکز مازندران با اشاره به اینکه پروژه میدان تره بار از پروژه‌های چالش برانگیز شهرستان بوده و نزدیک به ۱۴ سال طول کشید، گفت: برای رفع این چالش‌ها و مشکلات که در حوزه های مختلف  وجود داشت و برای ایجاد رضایت مردم، محل کار مجموعه فرمانداری را به مکان پروژه میدان تره بار انتقال تا از نزدیک با حضور فیزیکی شاهد روند پیشرفت کار باشیم و با پیگیری‌های انجام شده در ایام دهه فجر شاهد افتتاح این پروژه مهم خواهیم بود.

وی گفت : همه تلاش بر این است که پیگیری های لازم را برای تکمیل و به ثمر رسیدن ۴۰۰ پروژه‌ نیمه تمام مرکز استان از جمله پروژه‌های میدان میوه و تره‌بار، جاده ساری_ تاکام، نیروگاه زباله‌سوز، پل گلورد، ورزشگاه، بیمارستان ۳۲۰ تخت‌خوابی آیت‌الله طبرسی، پل فرح آباد، سالن ورزشی ۶ هزار نفری ماهفروجک و ... داشته باشیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴