تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۴۶۷۶۷۰
استاندار مازندران پس از جلسه شورای اداری استان در جمع خبرنگاران پشت‌پرده اخراج و دستور برکناری مدیر امور اراضی مازندران را تشریح کرد.
۲
plusresetminus
صوت|پشت‌پرده اخراج و دستور برکناری مدیر امور اراضی مازندران
به گزارش بلاغ، در جلسه اخیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مازندران مشکلات یک سرمایه گذار که مدت ها درگیر کاغذبازی اداری برای تغییر کاربری زمین بنگاه اقتصادی خود بود از مدیر امور اراضی استان شکایت داشت که استاندار مازندران با شنیدن صحبت‌های کارشناسان و دو طرف با اثبات سهل انگاری بهرام درخشان مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران، مدیر این مجموعه را از جلسه اخراج کرد.

سید محمود حسینی پور در این جلسه از رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خواست هرچه سریع تر مدیر امور اراضی را برکنار کند در غیر این صورت خود رئیس سازمان جهاد کشاورزی برکنار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان در جهت مخالف اولویت های دولت در حرکت است و به هیچ عنوان به حمایت از سرمایه گذار و تولید کننده توجهی ندارد.

بعد از گذشت چند روز از این جلسه استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان مجدد تاکید کرد که سیاست قطعی دولت سیزدهم تکریم مردم است و این موضوع در حد شعار نیست و وقتی رئیس جمهور شخصاً با مردم برای رفع مشکلاتشان هم کلام می شوند من و شما باید این پیام را ببینیم و این رویه را ماهم دنبال کنیم و باید تمام مسئولان مردم را تکریم کنند.

حسینی پور پس از جلسه شورای اداری استان در جمع خبرنگاران پشت‌پرده اخراج و دستور برکناری مدیر امور اراضی مازندران را تشریح کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Romania
بلاغ خدا تو رو مورد عنایت قرار بده : ))
اینو از کجا اوردی
feedback
Iran, Islamic Republic of
262
جناب آقای استاندار :آیا تاکنون مدیری را پرورش دادید که جانشین ایشان شود چرا در مدت 15 سال آموزش لازم به افراد شایسته داده نشده که بلافاصله مدیر شایسته جانشین شود .
feedback
Iran, Islamic Republic of
از استان ديگر
احسنت به شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
مدیر میانی محیط زیست مازندران
چندین سال دارای تخلفات متعدد همچنان می تازد
لطفا رسیدگی کنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
سینا
دمش گرم دست مرزاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
سینا
درخشان فقط مگه نههه
feedback
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی کجا بود؟!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
بجای برکناری باید محاکمه شود و هزینه تحمیل شده به اون خانم سرمایه گذار از جیبش پرداخت بشه تا تنبیه بشه وعبرت برای سایرین
feedback
Iran, Islamic Republic of
رسول
به این میگن استاندار واقعی انشا..بقیه مدیران نا لایق نیز بر کنار شوند
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲