کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صوت|پشت‌پرده اخراج و دستور برکناری مدیر امور اراضی مازندران

1 بهمن 1401 ساعت 9:58

استاندار مازندران پس از جلسه شورای اداری استان در جمع خبرنگاران پشت‌پرده اخراج و دستور برکناری مدیر امور اراضی مازندران را تشریح کرد.


به گزارش بلاغ، در جلسه اخیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مازندران مشکلات یک سرمایه گذار که مدت ها درگیر کاغذبازی اداری برای تغییر کاربری زمین بنگاه اقتصادی خود بود از مدیر امور اراضی استان شکایت داشت که استاندار مازندران با شنیدن صحبت‌های کارشناسان و دو طرف با اثبات سهل انگاری بهرام درخشان مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران، مدیر این مجموعه را از جلسه اخراج کرد.

سید محمود حسینی پور در این جلسه از رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خواست هرچه سریع تر مدیر امور اراضی را برکنار کند در غیر این صورت خود رئیس سازمان جهاد کشاورزی برکنار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان در جهت مخالف اولویت های دولت در حرکت است و به هیچ عنوان به حمایت از سرمایه گذار و تولید کننده توجهی ندارد.

بعد از گذشت چند روز از این جلسه استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان مجدد تاکید کرد که سیاست قطعی دولت سیزدهم تکریم مردم است و این موضوع در حد شعار نیست و وقتی رئیس جمهور شخصاً با مردم برای رفع مشکلاتشان هم کلام می شوند من و شما باید این پیام را ببینیم و این رویه را ماهم دنبال کنیم و باید تمام مسئولان مردم را تکریم کنند.

حسینی پور پس از جلسه شورای اداری استان در جمع خبرنگاران پشت‌پرده اخراج و دستور برکناری مدیر امور اراضی مازندران را تشریح کرد.
 

دانلود فیلم


کد مطلب: 467670

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/multimedia/467670/صوت-پشت-پرده-اخراج-دستور-برکناری-مدیر-امور-اراضی-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com