بسیجی شهید احمد صالحی از اردوهای جهادی روایت می‌کند؛

دلمون به این کار جهادی و خدمت به مردم خوشه/فقط برای خدا اینجا هستیم+فیلم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
کد مطلب : ۴۶۶۴۹۴
بسیجی شهید احمد صالحی ضمن روایتی از اردوهای جهادی می‌گوید:️ ما تفریحمون همین چیزاست، دلمون به این کار جهادی و خدمت به مردم خوش است.
۱
plusresetminus
دلمون به این کار جهادی و خدمت به مردم خوشه/فقط برای خدا اینجا هستیم+فیلم
به گزارش بلاغ، شهید صالحی روز گذشته حین ماموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند در حوالی شهرستان زاهدان به شهادت رسید. 
 
فرمانده سپاه کربلا شهادت بسیجی مدافع امنیت « شهید احمد صالحی» از سربازان گمنام حضرت امام زمان (عج) را به مردم شهید پرور ایران و مازندران تسلیت و تهنیت گفت.

سردار سیاوش مسلمی در پیامی به مناسبت شهادت بسیجی مدافع امنیت «شهید احمد صالحی» از سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، این ضایعه را به مردم ایران به ویژه مردم شهید پرور و ولایتمدار مازندران و شهرستان ساری تسلیت گفت و افزود: شهید صالحی روز گذشته در حین مأموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این جهادگر بسیجی دهه هفتادی که عضو گروه جهادی شهید امنیت مصطفی نوروزی نیز بود، برای دفاع از مرزهای کشور و مقابله با اشرار، جان خویش را نثار امنیت مردم و ایران اسلامی کرد.
 
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران نیز درپی شهادت سرباز گمنام امام زمان (عج) و مدافع امنیت کشور، شهید احمدصالحی، پیامی صادر کرد. ‎

جوانانی که برای پاسداری از امنیت ملت ایران و صیانت از آرمان های انقلاب و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را بر سر دست می گیرند، الگوهای ماندگار ایستادگی و ایثار هستند.

شهید احمد صالحی که در میدان های خطیر دفاع از امنیت کشور؛ گمنامی و سربازی در اردوی دلدادگان آقا امام زمان ( عج الله تعالی فرجه الشریف ) را برگزید؛ امروز با برتن کردن جامه گلگون شهادت؛ نامش در آفاق تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی ثبت و ضبط شد و برای همیشه نام و یادش زنده و جاویدان خواهد ماند.

شهادت این جوان انقلابی در مقابله با تروریست های تکفیری در زاهدان در راستای حفظ امنیت کشور سرمشقی بزرگ برای جوانان امروز و نسل های آینده خواهد بود تا با ابتناء به فرهنگ متعالی ایثار و شهادت، ایران اسلامی را از گزند توطئه های شوم دشمنان در امان بدارند.

مراسم وداع شهید امنیت احمد صالحی، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ با حضور مردم شهید پرور استان در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر شهید امنیت صالحی باحضور پرشور و باشکوه مردمی از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۲ آذر با شرکت مردم از صحن امامزاده یحیی ساری به سمت گلزار شهدای ملامجدالدین این شهر برگزار خواهد شد. 

این شهید امنیت دهه هفتادی که عضو گروه جهادی شهید امنیت مصطفی نوروزی نیز بود که برای دفاع از مرزهای کشور  و مقابله با اشرار، جان خویش را نثار امنیت مردم و ایران اسلامی کرد.

این شهید در یک اردوی جهادی از خدمت به مردم می گوید اینمه تفریحمون همین چیزاست، دلمون به این کار جهادی و خدمت به مردم خوشه

تصاویری از شهید بسیجی احمدصالحی در اردوهای جهادی را در این فیلم ببیند.

دانلود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰