رئیس مجمع نمایندگان مازندران در گفت‌وگو با بلاغ اعلام کرد

انتظار مازندرانی‌ها از دولت رئیسی/سطح ضریب بودجه مازندران باید افزایش یابد+فیلم

تاریخ انتشارجمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۴۵۳۷۴۸
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه یکی از مطالبات جدی ما از دولت آقای رئیسی این است که مازندران سهمی در کابینه دولت داشته باشد، گفت: نیروهای انسانی زیادی در استان هستند که در سطح ملی اثرگذار و نقش‌آفرینی می‌کنند.
۰
plusresetminus
انتظار مازندرانی‌ها از دولت رئیسی/سطح ضریب بودجه مازندران باید افزایش یابد+فیلم
به گزارش بلاغ، به گزارش بلاغ، غلامرضا شریعتی رئیس مجمع نمایندگان مازندران با حضور در دفتر بلاغ به سوالات متعدد در بخش های مختلف و چالش های روز استان پاسخ دادند.

قسمت سوم این گفت و گو به موضوعاتی درباره افزایش بودجه مازندران از اعتبارات ملی و چگونگی تلاش نمایندگان و بخش بعدی نوع مطالبه گری نمایندگان مجلس از دولت جدید  پرداخته شد.

وی درباره محروم ماندن استان مازندران از اعتبارات ملی باوجود ارائه خدمات ملی در طول سال به مردم سراسر کشور، گفت: مطالبه جدی مردم مازندران، افزایش ضریب برخورداری از بودجه ملی است این در حالی است که امروز کمتر از پنج درصد از ضریب بودجه کشور برخوردار هستیم.

شریعتی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات جدی ما از دولت آقای رئیسی این است که مازندران سهمی در کابینه دولت داشته باشد، گفت: نیروهای انسانی زیادی در استان هستند که در سطح ملی اثرگذار و نقش‌آفرینی می‌کنند.


جزئیات کامل این گفت و گو را در این فیلم ببینید

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما