نگاه خدا به زندگی پر فراز و نشیب مرد همیشه «خندان»؛

روزگاری که سیاه نشد!+عکس و فیلم

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۴۵۳۰۱۵
این فیلم روایت پر فراز و نشیب مرد خندانی است که مورد لطف و نگاه خداوند متعال قرار گرفته است.
۷
plusresetminus
روزگاری که سیاه نشد!+عکس و فیلم
به گزارش بلاغ، علی خندان خلیلی متولد 1353 از شهرستان بهشهر ساکن خلیل شهر اینگونه روایت می کند که در دوران جوانی و نوجوانی در کارهای کشاورزی همپای پدر بوده تا رزق و روزی حلالی را سر سفره خانواده ببرند.

شخصیت تعجب برانگیز علی برای خیلی‌ها حیرت آور و غیرقابل باور بود  چرا که در سن 10 سالگی باوجود تلاش طاقت فرسای روزانه‌اش در کمک به خانواده وارد دنیای کشتی شد.

در مسیر ورزش روز به روز با تلاش و کوشش وارد آوردگاه های استانی و کشوری شد و موفق شد در مسابقات مختلف مدال های رنگانگی را کسب کند.

در حین خدمت وظیفه در دو مرحله که یک بار نفر اول کشتی در مسابقات کشتی نیروی زمینی ارتش ایران و یک بار هم نفر اول مسابقات نیروی سه گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.
 

پس از پایان خدمت در زمینه جوشکاری به فعالیت پرداخت و طولی نکشید که شرکتی را در زمینه جوشکاری گاز تاسیس کند این در حالی است که همگام با فعالیت در زمینه شغلی در میادین کشتی نیز مشغول بوده و دارای عناوینی نیز در این زمینه شد.

متاسفانه در اوج موفقیت های شغلی و ورزشی در سال 1381 گرفتار مصرف مواد مخدر از نوع کراک و شیشه شد و در دام خانمان‌سوز اعتیاد افتاد و با مصرف مواد مخدر متاسفانه همسرش را در این دام گرفتار کرد.
 

کانون خانواده به اتفاق دو فرزندش کاملا از هم پاشید و خانواده اش حتی در حسرت نان شب خود هم مانده بودند و در طول مصرف بارها نیز به زندان افتاده و طولی نکشید که هیکل ورزشی اش در زمان کوتاهی تبدیل به یک اسکلت متحرک با زخم‌های عمیق جسمی و روحی شده بود.

با نگاه خداوند در سال 1390 موفق به ترک اعتیاد شد و همسرش را نیز به دنبال خود از این بلای خانمانسوز نجات داد و در سال 1390 کمپ ترک اعتیاد خلیل شهر را تاسیس و اقدام به نجات همنوعان و همدردان کرد.

در طی مسیر بهبودی با شوق فراوان تحصیل را از سیکل شروع کرد و در حال حاضر در مقطع کارشناسی در رشته روان شناسی مشغول تحصیل است.
 

وی در این مسیر زندگی بسیاری از مددجویانش را که در آستانه فروپاشی و طلاق بوده را به لطف خداوند نجات داد و با دایر کردن کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف فنی و حرفه ای برای بسیاری از مددجویان مدرک فنی و حرفه ای تهیه و با وام هایی که از طریق این مهارتها کسب کردند برای مددجویان موسسه اشتغال ایجاد کرد.

به گزارش بلاغ، این فیلم روایت پر فراز و نشیب مرد خندانی است که مورد لطف و نگاه خداوند قرار گرفته است.

گزارش: یاسر معافی

حتما این فیلم را ببینید
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما