تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۴۳۸۵۳۵
جبهه‌های دیروز پر بود از نوجوانان 16ساله‌ای که برای دفاع از کیان ایران اسلامی به‌خیال خود شناسنامه‌هایشان را دستکاری کرده بودند تا لبیک‌گویان به ندای معمار کبیر انقلاب علیه رژیم تجاوزگر بایستند.
۱
plusresetminus
کلیپ| دفاع مقدس؛ شاهکار رشادت‌های جوانان
به گزارش بلاغ، شهدا، برای امنیت کشور ودفاع ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی جان خود را از فدا کردند و در همه عرصه‌ها گوناگون به ویژه دفاع از کیان اسلامی پیشتاز بودند. بنابراین باید برای زنده نگه‌داشتن یاد آنها باید بکوشیم.

به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان ما قوی هستیم در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در شهرستان ساری بر پا شده است.



 

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سعیدحق گو
متاسفانه دراین نمایشگاه وکلیپ برابرسنوات
های گذشته فقط تبلیغ شهیدان علمدارها شده شماچرادرحق شهدا دیگرجفامیکنید ؟!!!بس کنیددیگرشورش دراوردید شاخص های آنان درانقلاب ودفاع مقدس چیست !؟اینقدرازبیت المال فقط برای این دونفرهزینه نکنیدخداگیرمیشویدهمچنان که مهدی عبوری این کارشما راانجام دادو داردچوبش می خورد بسیاری ازشهداشاخص تردرشهرواستان هستن که گمنام اند قطعاً شهدازنده اند وعملکردماراناظرند سردارملکی اینقدرباتبیعض درمطرح کردن فقط چندنفردل خانواده شهدا رابد ردنیاریدوبترسیدازخدا
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲