انتقاد از بی بندوباری‌ها در سواحل مازندران در ایام محرم؛

آقای استاندار در ستاد کرونای شما چه اقدامی صورت گرفت؟!

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۳۶۲۶۲
مسؤول نهاد نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با انتقاد از بی بندوباری در سواحل مازندران خطاب به استاندار مازندران گفت: در پلاژهای ساحلی، مراکز تفریحی، پاساژها و بازارها به پروتکل‌های شما که توسط ستاد مقابله با کرونا مطرح شد، عمل نکردند.
۲
plusresetminus
آقای استاندار در ستاد کرونای شما چه اقدامی صورت گرفت؟!
به گزارش بلاغ، مسؤول نهاد نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با انتقاد از بی بندوباری در سواحل مازندران خطاب به استاندار مازندران گفت: در پلاژهای ساحلی، مراکز تفریحی، پاساژها و بازارها به پروتکل‌های شما که توسط ستاد مقابله با کرونا مطرح شد، عمل نکردند.

حجت‌الاسلام غلامحسین تسخیری در جمع عزادارن در سواحل لاریم شهرستان جویبار با انتقاد از استاندار مازندران اظهار کرد: در بعضی از شهرستان‌ها خبرهای خوبی نداریم من خطاب به استاندار عرض می‌کنم، در این ایام بچه‌های هیأتی خوش درخشیدند بچه‌های مذهبی همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند، بعضی از مساجد را بستند در فضای آزاد با رعایت نکات بهداشتی مراسم عزاداری را به پا کردند.

وی افزود: اما در همین استان مازندران که همان ستاد کرونای شما دستور به بسته بودن پلاژهای ساحلی و مراکز تفریحی پاساژها و بازارهایی که به صورت تجمیعی و امثال این مکان‌ها، به پروتکل‌های شما عمل نکردند چه اقدامی صورت گرفت؟

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا خاطرنشان کرد: برخی در استان مازندران به مردم عاشق و مخلص و خادم ابی‌عبدالله توهین و هتک حرمت کردند، برخی‌ها حرمت امام حسین (ع) را در این استان ولایت مدار، استانی که افتخار دارد مسلمانیتش را با تشیع آغاز کرد هتک حرمت کردند و حریم محرم و تاسوعا و عاشورا را حفظ نکردند.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴