گزارش چند رسانه‌ای بلاغ از درد چندین ساله مردم هزارجریب گلوگاه؛

فیلم| فرکانس روستاهای هزارجریب گلوگاه روی موج تشنگی/آقای استاندار اینجا خبری از تدبیر نیست!

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۳۳۵۵۱
روستاهای مناطق هزارجریب شهرستان گلوگاه سالهاست با مشکل کمبود آب آشامیدنی رو به رو هستند و انگار برای مسئولان مهم نیست که مردم در طول 24 ساعت تنها حدود دو ساعت آب شرب دارند.
۴
plusresetminus
فیلم| فرکانس روستاهای هزارجریب گلوگاه روی موج تشنگی/آقای استاندار اینجا خبری از تدبیر نیست!
به گزارش بلاغ، در راستای بررسی‌های میدانی و تهیه گزارش رسانه بـلاغ از مناطق محروم سری به برخی روستاهای شهرستان گلوگاه واقع در شرق استان مازندران، از جمله چینه پارچ، کٌلِکَت و دِهی در مناطق کوهستانی زدیم.

روستاهای مناطق هزارجریب شهرستان گلوگاه سالهاست با مشکل کمبود آب آشامیدنی رو به رو هستند و با مشکلات دیگر دست و پنجه نرم می کنند.

به گفته اهالی روستا مسئولان در سال های اخیر فقط وعده دادند و از عمل و تدبیر! خبری نیست و حتی یک مسئول نیامده تا مشکلات متعدد این روستاها را حل کند.

مردم در طول روز تنها حدود دو ساعت آب شرب دارند و باید در این دو ساعت ذخیره سازی برای روز بعد را داشته باشند. کدام مسئول حاضر هست به این شیوه از آب شرب بهره مند باشد.

مردم روستا می گویند بارها نامه نگاری شده حتی خواهش و التماس! کردیم اما کسی به داد ما نمی رسد و فقط وعده شنیدیم و انگار برای مسئولان که فقط شعار می دهند مهم نیستیم.


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدرضا محمودی
سلام از پیگیری بلاغ برای رسیدگی به مشکلات مردم روستاهای محروم سپاسگزارم خواهشا از مسئولان مطالبه گر باشید، مسئولان که همه وضع شون خوبه کاری به محرومان ندارند فقط وعده میدن، اون روستایی که دستش جایی بند نیست باید چکار کنه فقط شعار شعار وعده وعده
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴