تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۲۵۵۱۵
فرمانده انتظامی مازندران به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد در صورت هرگونه اعمال مجرمانه با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه می‌شوند.
۰
plusresetminus
فیلم| هشدار جدی پلیس مازندران به تحرکات اراذل و اوباش
سردار مرتضی میرزایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ با اشاره  به برخی اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش در فضای مجازی از اشراف اطلاعاتی پلیس فتا در حوزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت: پلیس فتا فعالیت های مجرمانه هنجارشکنان نظیر قدرت نمایی این افراد و تهدید کنندگان امنیت عمومی در فضای مجازی را رصد و با هرگونه اعمال مجرمانه در این حوزه برابر قانون رفتار خواهد کرد.

وی خطاب به هنجارشکنان و مخلان نظم وامنیت عمومی نیز هشدار داد: هرگونه اعمال مجرمانه اراذل و اوباش از قبیل عربده کشی، قدرت نمایی ها و ایجاد مزاحمت برای مردم برای پلیس پذیرفتنی نیست و در صورت هرگونه اقدامی با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه شده و برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه های مختلف قاچاق کالا و ارز، تهیه و توزیع موادمخدر، سارقان، اراذل و اوباش و ... خبر داد و افزود: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و پلیس دراین خصوص با کسی تعارف ندارد.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰