تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۷۱۲۷۳
نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تمسک به سیره و معنویت امام خمینی(ره) برای پیشبرد اهداف و تعالی انقلاب اسلامی تاکید کرد.
۰
plusresetminus
معمار کبیر انقلاب اسلامی به مردم شریف ایران عزت بخشید/ ضرورت تمسک به سیره امام(ره) برای پیشبرد تعالی انقلاب
آیت‌الله سیدرحیم توکل در گفتگو با خبرنگار بلاغ با تسلیت سالگشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امروز در مراسم سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) نکات مهمی را بیان کردند و  فرمودند: امید در رفتار امام و در گفتار امام به وضوح دیده می‌شود. امام خود می‌گویند در طول سال‌ها مبارزه تا پس از،پیروزی هرگز دچار یاس نشدم. این امید امام هم ناشی از ایمان او بود.

وی با اشاره به اینکه با نگاه به گذشتگان، پیامبران، اهل بیت، فرعونیان و امامان درس گرفته و تجربه کسب کنیم، افزود: باید تحقیق کنیم که چرا امام راحل عزیز شد، عزیز ماند و همچنان یادشان در دل‌ها زنده است و مردم با عزت و احترام از آن امام یاد می‌کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند امام ایمان به مردم یعنی اعتماد و اعتقاد به مردم داشتند، تصریح کرد: وعده الهی است که اگر برای خداوند و در راه او قیام کنید پیروزی از آن شما است پس اگر کارها برای خدا باشد و هرکس خود را برای خدا بداند خدا هم برای اوست.

این مسئول با اعلام اینکه تمام کارهای امام راحل برای خدا بود، یادآور شد: شاه کلید کارهای امام امت این بود که همه کارها، حرف و اقدام‌شان برای خدا بود.

توکل با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی در راه خدا از دیگر اهداف مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود، افزود: کلید و رمز موفقیت این است که در هر کاری خدا را ببینید و خود را نبینید.

استاد برجسته عرفان و اخلاق حوزه‌های علمیه با اشاره به بیانات امروز رهبر انقلاب در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: وضعیت امروز جامعه تهاجم نیست بلکه شبیخون فرهنگی است، دشمنان می‌خواهند زنان و مردان کشورمان را به قبل انقلاب برگردانند و در مقابل به جای اینکه نگران عفت، حیا و حجاب جامعه باشیم افراد زیادی به دنبال بی‌عفتی و بی‌حجابی هستند.

توکل با اعلام اینکه مقام معظم رهبری ولی فقیه بوده و در زمان غیبت امام عصر(عج) باید با تمام توان از آن دفاع کنیم، گفت: در زمان غیب امام معصوم دین اسلام به حال خود رها نشده و به ولی فقیه سپرده شده است و ما وظیفه داریم با تمام توان در مسیر انقلاب و ولایت فقیه باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی (ره) نظام جمهوری اسلامی را بر مبنای ولایت فقیه طرح‌ریزی کرد و آن را به منصه ظهور رساند.

توکل افزود: امام خمینی (ره) اندیشمند و خداشناسی منحصر به فرد بود که با تبیین نظریه ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی را بر مبنای ارزش‌های الهی و اسلامی در جامعه بنا نهاد.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تشکیل نظام اسلامی به جهانیان نشان داد که اسلام دین جامع و کاملی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام خمینی (ره) توانست با انقلاب خود برای مسلمانان جهان هویت ایجاد کند و امروز ما می‌بینیم که وقتی نام جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی (ره) برده می‌شود، لرزه بر اندام مستکبران می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، ارزش‌های دینی و اسلامی را با مجاهدت و تلاش خود دوباره احیاء کرد، گفت: امام خمینی (ره) در احیای ارزش‌های دینی از جمله نماز، روزه، عاشورا و آیین‌های دینی و مذهبی نقش کلیدی و بسیار مهمی داشت

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نام و یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی تا همیشه تاریخ در اذهان ملت مبارز و انقلابی ایران زنده است، گفت: شخصیت ممتاز و الهی امام خمینی (ره) منشأ برکات بزرگی برای مردم ایران و مسلمانان جهان بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت تمسک به سیره و معنویت امام خمینی (ره) برای پیشبرد اهداف و تعالی انقلاب اسلامی تصریح کرد: اندیشه و سبک زندگی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهترین راهنما و الگو برای مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

توکل با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی به مردم شریف و مظلوم ایران عزت و اقتدار بخشید، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با رهبری و هدایت پیامبرگونه نهضت اسلامی، ملت ایران را از چنگ استبداد ستم‌شاهی، استعمار بیگانگان و استکبار جهانی رها کرد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران، استقلال، آزادی و حیات طیبه خود را مدیون تدبیر و درایت امامین انقلاب اسلامی است، گفت: نهضت اسلامی ملت انقلابی و مبارز ایران با انتخاب شایسته و پسندیده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) به جانشینی معمار کبیر انقلاب اسلامی، با قوت و اقتدار تداوم یافته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما