تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۷۱۲۱۲
نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اینکه نسل جدید به آشنایی بیشتر از امام(ره) نیازمند است گفت: ابعاد شخصیتی امام و رهبری برای نسل جوان تبیین شود.
۰
plusresetminus
ابعاد شخصیتی امام و رهبری باید برای نسل جوان تبیین شود
مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به سخنرانی امروز مقام معظم رهبری در مرقد امام(ره) و تاکید بر اینکه نسل جدید به آشنایی بیشتر از امام(ره) نیازمند است بر آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و ضرورت رعایت و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و حمایت از، ولی فقیه بر خنثی سازی دسیسه‌های دشمنان تاکید کرد.

وی بیان کرد: همه دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی در سایه حمایت و حضور همیشگی مردم و دفاع آن‌ها از ولایت فقیه به دست آمده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد ماه گفت: در این روز دو واقعه قابل توجه به وقوع پیوست که یک مورد رحلت امام و دیگری آغاز رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای است، رهبری که بنا به فرمایش امام راحل "نعمتی است که خدا به ما داده است".

سعادتی افزود: امام راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی را با کمک مردم به راه انداخت و دین را به زندگی و مدیریت اجتماعی مردم بازگرداند تا دین بر بشریت حاکم شود و معادلات استکبار را برهم زند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تفکرات ناب امام(ره) ملتی را از زیر یوغ ستم نجات داد که باید ابعاد این شخصیت اثرگذار برای نسل جوان بیان شود.

این مسئول با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره رهبرکبیر انقلاب گفت: وظیفه داریم تاریخ انقلاب و عظمت شخصیت معمار کبیر انقلاب را حفظ کرده و نگذاریم فراموش شود و اگر چنین نکنیم دشمن دست به تحریف زده و با تحریف تاریخ، جای دوست و دشمن را تغییر خواهد داد.

وی بیان کرد:امام خمینی (ره) انسانی عاقل، حکیم، متین، آینده نگر، شجاع، ساده زیست و مردمی بود و گرچه به آراستگی ظاهر توجه داشت، اما لباس معمولی و رفتاری مردمی داشت و به خداوند متعال توکل بالا و در عین حال اعتماد صادقانه‌ای به مردم داشت و به همراهی و وفاداری مردم معتقد و اهل عمل به وظیفه و تکلیف الهی بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴