تاریخ انتشارشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۴۶۹۴۴۶
استاندار مازندران گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی کماکان به پشتوانه رهبری و ملت ایران در اوج اقتدار و استقلال به حیات گرانسنگ خود تداوم می‌بخشد.
۰
plusresetminus
نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار است
به گزارش بلاغ، سیدمحمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است به بیان دستاوردها و پیشرفت‌های نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: ۱۲ فروردین یکی از قله های پرشکوه تاریخ ملتی است که صفحه صفحه آن به نقش های زرین فتح های بزرگ آراسته است.

وی بیان کرد: در پی پیروزی انقلاب بزرگ و دوران ساز ملت ایران به رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) که بساط رژیم سرسپرده و وابسته شاهنشاهی را ویران کرد، اینبار به خواست و اراده آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی در ۱۲ فروردین، با رای اکثریت مردم؛ نظام جمهوری اسلامی در کشور استقرار یافت و با این اتفاق عظیم، تمام معادلات جهان استکباری و اذناب آن بهم ریخت.

استاندار مازندران تصریح کرد: رأی قاطع ۹۸.۲ درصدی ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در نخستین بهار آزادی نوید بخش حاکمیت مردم سالاری دینی بود. این رخداد پرعظمت که با مشارکت حماسی ملت ایران اسلامی بوقوع پیوست، نماد و الگوی همه کسانی شد که برای درافتادن با استکبار جهانی انگیزه ای داشتند.

حسینی پور افزود: اکنون بیش از ۴ دهه است که این نظام مقدس علیرغم همه توطئه ها و تهدیدها، مقاوم و نستوه در برابر زورگویان جهانخوار ایستاده است و نه تنها قدمی از آرمان های انقلاب، امام راحل و منویات رهبری معظم انقلاب عقب ننشسته بلکه کماکان به پشتوانه ملت ایران در اوج اقتدار و استقلال به حیات گرانسنگ خود تداوم می بخشد.

 وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام شهیدان و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، همه شهیدان والامقام، جانبازان و ایثارگران و خانواده های معزز و بزرگوار آنان که با رشادت های خود موجب تثبیت و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند، گفت: انقلاب اسلامی در گام دوم خود با رهبری های داهیانه فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و جوانان نخبه و انقلابی به روزهایی شکوفاتر قدم خواهد گذاشت و در بالاترین قلل پیشرفت و توسعه خواهد ایستاد و پرچم اعتلا و تحقق کامل اهداف خود را به لطف الهی و حمایت و پشتوانه مردم غیور به اهتزاز درخواهد آورد.

استاندار مازندران بیان کرد: حرکت شکوهمند ملت ایران در ۱۲ فروردین به معنای تایید مردم‌سالاری دینی است که مردم با اراده محکم و فریادی رسا به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴