کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

«راهیان نور» بهترین روش مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است

10 فروردين 1402 ساعت 11:46

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: راهیان نور بهترین، فنی‌ترین و موثرترین روش مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان است.


به گزارش بلاغ، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه هر ساله در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهیان نور در دستور کار همه نیرو‌های مسلح و ستاد راهیان نور کشور قرار دارد، اظهار داشت: مسئولیت این کار، سیاستگذاری و هدفگذاری آن را بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه سپاه، ارتش، انتظامی و جهاد کشاورزی نیز در رابطه با اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب و بازدید از یادمان‌های شهدا در این مناطق مأموریت دارند، افزود: استان مازندران در این زمینه بسیار موفق بود و سپاه کربلا به عنوان مجری اعزام راهیان نور خیلی خوب عمل کرد.

ملکی گفت: جلسه ستاد راهیان نور و جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار استان با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و مدیران کل ۲۶ بهمن در سالن شماره یک استانداری برگزار شد و مسئولیت اجرای کار با سپاه کربلا بود.

وی ادامه داد: سپاه کربلا قبل از این جلسه کار‌های خود را شروع کرده بود و با توجه به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان برنامه‌ها تدارک دیده شد.

این مسئول با بیان اینکه اعزام دانش آموزان و دانشجویان قبل از پانزدهم اسفند به اتمام رسید، عنوان کرد:۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز در قالب کاروان دانش آموزی اعزام شدند و ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو نیز از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

ملکی تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور در بخش محلات از پانزدهم اسفند آغاز شد و ۱۰ هزار و ۸۰ نفر از سراسر استان اعزام شدند.

وی شمار زائرین راهیان نور که با خودروی شخصی و به صورت خانوادگی حضور پیدا کردند را ۹۴۰ نفر اعلام کرد و افزود: در مجموع ۱۷ هزار و ۷۲۰ نفر مازندرانی به راهیان نور اعزام شدند.

وی بیان کرد: ما هم توفیق حضور در مناطق عملیاتی را داشتیم و در این سفر از تعداد ۲۱۵ خادم و راوی دفاع مقدس تکریم و تجلیل کردیم.

ملکی با بیان اینکه استقبال مردم خیلی خوب بود و باید روند راهیان نور را ادامه دهیم، راهیان نور را یک فناوری دانست و اذعان داشت: راهیان نور بهترین و فنی‌ترین و موثرترین روش در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان است.

وی با بیان اینکه راهیان نور محل انتقال رشادتها، حماسه‌ها و فرهنگ غنی دفاع مقدس و شهدا است، عنوان کرد: سند راهیان نور را در جلسه ستاد استانی در اختیار دستگاه‌های برگزار کننده قرار دادیم و همه باید در بحث پشتیبانی و حمایت از این کاروان‌ها پای کار بیایند.

این مسئول ضمن تقدیر از سپاه کربلا، مردم، بسیجیان، خادمین و راویان دفاع مقدس اظهار داشت: همچنین دانشجویان افسری تربیت پاسداری سپاه نیز به زائرین خدمت رسانی کردند که نشان از اوج تواضع دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران همچنین از رسانه‌های استان و بویژه صدا و سیمای مرکز مازندران در بحث اطلاع رسانی و انعکاس اخبار تقدیر کرد و گفت: سرزمین نور هدیه شهداست و باید آن را حفظ کنیم و رشادتها، دلاوری‌های شهدا و رزمندگان را برای نسل جوان روایت کنیم که بهترین شیوه آن راهیان نور است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 469397

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/469397/راهیان-نور-بهترین-روش-مقابله-جنگ-رسانه-ای-دشمن

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com