کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلا:

ویژه‌برنامه تحویل سال در یادمان هفت تپه برگزار می‌شود

27 اسفند 1401 ساعت 11:41

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلا از ویژه برنامه سال تحویل روز اول عید در اردوگاه‌ها و هفت تپه باحضور زائران و فرماندهان دفاع مقدس خبر داد.


به گزارش بلاغ، سرهنگ محمد عباسپور در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه  امسال راهیان نور با حمایت دستگاه‌های مختلف از چهارم بهمن شروع شد و همچنان ادامه دارد، گفت: در مرحله اول ۱۷۰۰ دانش آموز دختر و در مرحله دوم ۱۳۰۰دانش آموز پسر  راهی راهیان نور شدند.

مسئول سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگري سپاه کربلا با بیان اینکه در مرحله اول اعزام دانشجویان سه هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان به مناطق عملیاتی روانه شدند و استقبال از این برنامه‌ها بسیار خوب بوده است، افزود: به رغم همه جوسازی‌ها و آشوب‌ها امسال شاهد استقبال و حضور چشمگیر قشر‌های مختلف از جمله دانشجویان در راهیان نور هستیم.

عباسپور از آغاز راهیان نور محلات در تاریخ پانزدهم اسفند ماه هم اشاره کرد و گفت:  برآورد ما بر این است که تا ۱۰ هزار نفر در قالب کاروان‌های محلات به اردو‌های راهیان نور اعزام شوند.

مسئول سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگري سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای اردو‌های راهیان نور گفت: امسال کمیته‌های مختلفی در ستاد راهیان نور فعال هستند و یکی از کمیت‌های فعال روابط عمومی به شمار می‌رود.

عباسپور از  راه اندازی کمیته بهداشت و درمان خبر داد و یادآور شد:  تیم‌های درمانی در اردوگاه‌های مختلف از جمله اردوگاه شهید بلباسی، شهید جعفرزاده و هفت تپه به ارائه خدمات درمانی به زائران مشغول هستند.

مسئول سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگري سپاه کربلا با اشاره به  کمیته جمل و نقل و اعزام اضافه کرد: علاوه بر این کمیته فرهنگی خدمات رسانی به زائران راهیان نور هم فعال است.

عباسپور از ویژه برنامه سال تحویل روز اول عید در اردوگاه‌ها و هفت تپه باحضور زائران و فرماندهان دفاع مقدس و سخنرانی سردار شالیکار هم خبر داد و گفت:برپایی ایستگاه صلواتی برپایی نماز جماعت، مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های اردوگاه ها است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 469134

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/469134/ویژه-برنامه-تحویل-سال-یادمان-هفت-تپه-برگزار-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com