تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۶۹۰۳۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت:برای اجرای در طرح امدادونجات نوروزی ۶۰ پست و پایگاه امداد و نجات تجهیز و ۲۰۰۰ امدادگر و نجاتگر با طی دوره‌های بازآموزی مشارکت فعال دارند.
۰
plusresetminus
تجهیز ۶۰ پایگاه و پست امدادی با مشارکت ۲ هزار امدادگر در طرح نوروزی
به گزارش بلاغ، غلامعلی فخاری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: استان مازندران بعنوان یکی از قطب های منحصربفرد گردشگری وسیاحتی در کشور همه ساله در فصول مختلف میزبان میلیونها نفر ازگردشگرانی است که برای گذران اوقات فراعت و بهره مندی از چشم انداز های بی نظیر طبیعی و خدادای، این استان رویایی را به عنوان مقصد سفر برمی‌گزینند.

وی تصریح کرد: استان مازندران در نوروز سال های قبل از کرونا میزبان بیش از 15میلیون گردشگری بود که از اقصی نقاط ایران اسلامی‌به این استان سفر کرده بودند و پیش بینی می‌شود این رقم در نوروز 1402 به بیش از 20 میلیون نفر برسد.

فخاری گفت:خدمت رسانی و تمهید شرایط برای حضور بی دغدغه این تعداد از گردشگران مستلزم برنامه‌هایی است که از ماهها قبل در کارگرو ها و جلسات متعدد کارشناسی در هلال احمر استان مورد نیاز سنجی و بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: خدمت رسانی به این میهمانان پرشمار مستلزم مشارکت موثر و مسوولیت پذیری تمامی دستگاهها و سازمانهایی است که در ستاد تسهیلات سفر استان عضو می‌باشند. یکی از سازمانهایی که در فرایند خدمت رسانی به میهمانان استان تقریبا در تمامی فصول در آماده باش کامل قرار دارد «جمعیت هلال احمر مازندران» است.

این مسئول گفت: هلال احمر مازندران یکی از سازمانهای پیشتاز در استقبال و خدمت رسانی به مسافرین و میهمانان نوروزی استان است و ما بر اساس برنامه‌های ابلاغی از سوی جمعیت هلال احمر مرکز و همچنین به موجب تدابیر مدیریتی در سطح استان با محوریت استاندار در راستای خدمت رسانی بهینه و تسهیل شرایط برای حضور گردشگران تدوین شده برنامه‌های متنوعی را عملیاتی خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه شاخص ترین این برنامه‌ها، طرح امدادونجات نوروزی است که از روز 24 اسفند آغاز شده و تا پایان روز 14 فروردین ماه 1402ادامه می یابد گفت: در این طرح که با تجهیز ۶۰ پست و پایگاه امداد و نجات اجرا می‌شود علاوه بر 2000 نفر امدادگر و نجاتگر،300نفر از پرسنل جمعیت هلال احمراستان نیز حضور دارند.

وی گفت :همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز در این طرح مشارکت دارند تا به فوریت های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

فخاری افزود: همه توان عملیاتی جمعیت هلال احمر مازندران در اجرای طرح امدادونجات نوروزی بکارگیری می‌شوند،تا خدمت رسانی به مسافرین و میهمانان نوروزی استان در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام پذیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲