تاریخ انتشارجمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۴۶۷۶۷۳
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت هیچ بار مالی ندارد تاکید کرد: برخی به دلیل پشت صحنه‌های مافیایی بار مالی این طرح را بهانه کردند.
۰
plusresetminus
طرح ساماندهی کارکنان دولت هیچ بار مالی ندارد/ساز مخالف سازمان اداری و استخدامی
به گزارش بلاغ، علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار ما با انتقاد از مخالفت برخی دولتی ها با طرح ساماندهی کارکنان دولت، اظهار کرد: من تعجب می‌کنم که هر زمان رئیس جمهور در مجلس حضور پیدا می کنند بر ضرورت همکاری مجلس و دولت برای ساماندهی کارکنان تاکید می کنند اما بدنه دولت از جمله سازمان اداری و استخدامی کشور در این مورد کاملا ساز مخالف می‌زند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، ادامه داد: دولت از یک طرف اعلام می کند که قرار است برای ساماندهی کارکنان لایحه بفرستد از سوی دیگر تاکید می کنند که این مهم نیازمند همکاری دولت و مجلس است تا به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه ما نباید افرادی که مدت زمان طولانی در بدنه کارشناسی دولت فعالیت داشته اما امنیت شغلی ندارند را بلاتکلیف رها کنیم، تصریح کرد: برخی در این مورد تنها به سر دادن شعارهای بی هدف، پوچ و مغرضانه اکتفا کرده اند و به دلیل پشت صحنه های مافیایی که وجود دارد بار مالی این طرح را بهانه می‌کنند و حتی عدد هم اعلام می کنند در حالیکه اجرای این طرح هیچ بار مالی نداشته و به عدالت در پرداخت‌ها هم منتهی می‌شود و کمک می‌کند دولت مدیران خود را بشناسد و مشخص شود چه افرادی سکاندار ادارات هستند.

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: از رئیس جمهور  تشکر می کنیم که همیشه به دنبال گسترش سایه عدالت در تمام جغرافیای کشور هستند و در این راستا بر اهمیت ساماندهی کارکنان و عدالت در پرداخت‌ها هم تاکید دارند اما سایر دولتمردان نیز باید همین رویکرد را داشته باشند تا بتوانیم رضایت عمومی را جلب کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴