تاریخ انتشارجمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۶۷۱۹۰
تحلیل گر مسائل داخلی و فعال سیاسی در حوزه جهاد تبیین به چرایی حوادث اخیر پرداخت و گفت: دشمن با ایران قوی مشکل دارد.
۰
plusresetminus
دشمن با ایران قوی مشکل دارد/پروژه دشمنان با هدایت رهبری و پشتوانه مردم خنثی شد
به گزارش بلاغ، محمد وحدتی معاون سابق منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تحلیل‌گر مسائل داخلی و فعال سیاسی در حوزه جهاد تبیین با گرامیداشت ۹ دی، روز حماسه و بصیرت، ضمن گرامیداشت یاد و نام حماسه افرینان نهم دی ماه سال ۸۸ و یاد و خاطره سردار رشید جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه ملت با بصیرت خود فتنه ۸۸ را به درستی خنثی کردند، اظهار کرد: مشکلات کشور نتیجه ناکارآمدی برخی مسئولین است که تعبیر رهبری باید برای رفع مشکلات جهت گیری های درست داشت.

وی افزود: غربی‌ها می‌دانند نسخه شفابخش کشور ما بیانات مقام معظم رهبری است، همانگونه تهدیدهای گذشته را توانستیم پشت سر بگذاریم باید این بیانات همواره مدنظر مردم  و مسؤولان باشد.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی بیان کرد: در عرصه‌های اقتصادی اگر درست عمل کنیم باید بدانیم که موفق عمل کردیم و دولت سیزدهم هم در این راستا عزم جدی در دستور کار قرار داده است.

وحدتی با اشاره به اینکه حوادث اخیر مشکلاتی را بر کشور تحمیل کرده است، افزود: در دولت گذشته هشت سال منتظر ماندیم و دولت تمام اتفاقات را به برجام گره زده بود اما اینکه این دولت دارد برجام را پیگیری می‌کند با گذشته فرق دارد بحث بر سر این است مشکلات مردم را به مذاکرات گره نمی‌زند و هم دولت مشکلات را می‌داند و اینکه باید حل کند و این همان جهت‌گیری درست است. 

وی با اعلام اینکه امروز با روابط جدید ایران درآمد تزانزینی ایران بالا رفت، بیان کرد: همزمان ایران به پیمان شانگهای می‌پیوندد که فرصت جدیدی بود همانگونه که  آمریکایی‌ها دیدند ایران تحریم‌ها را خنثی می‌کند و تنها حربه دشمنان در این میان تحریم‌ها بود؛ چرا که دست ایران از زیر ساتورشان خارج می‌شود. 

فعال سیاسی در حوزه جهاد تبیین تصریح کرد: علاوه بر این ایران کریدور شرق به غرب را در شمال و جنوب احیا کرد، چیزی که آمریکایی‌ها از آن وحشت داشتند.

وحدتی اضافه کرد:  همزمان ایران برای پیوستن پیمان جدید آماده شده است که به شدت نقش اروپا را در اقتصاد به حداقل می‌رساند نتیجه این می‌شود این مسیر حرکت ثروت که از شرق به غرب بود بالعکس می‌شود.

وحدتی ادامه داد:  از آن طرف در این شرایط دیدند ایران به قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شد؛ چرا که از ابتدا دشمنان اعلام کردند عراق و افغانستان بهانه بود اما هدف ایران بود حالا می‌بینند نه تنها اتفاقی نیفتاد و قدرت هسته‌ای ایران مهار نشد بلکه آمریکایی‌ها درحال خروج از منطقه هستند.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها با جنگ به‌دنبال ایجاد خاورمیانه جدید بودند و نامش را دموکراسی‌سازی گذاشتند ولی حالا از منطقه خارج می‌شود؛ چرا که ایران زنجیره‌ای از مقاومت در منطقه شکل داده است و وقتی آمدند ایران را مهار کنند ولی ایران به قدرت اول منطقه و به قدرت جهانی تبدیل شد.

  این تحلیل‌گر مسائل سیاسی اظهار کرد: با وجود همه این مسائل دشمنان دیدند باید به هر قیمتی شده کشور ایران را مهار کنند و این پروژه که سال‌ها رویش سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کردند و قرارگاه‌شان در فضای مجازی بود را به راه انداختند.

وحدتی با اعلام اینکه البته رهبری هم بارها در ارتباط با ناتو و شبیخون فرهنگی و سایر هشدار داده بودند، تصریح کرد: اتفاقات امروز محصول غفلت‌های  دولت‌های گذشته بوده است؛ چرا که دشمنان تمام ابزارها و امکانات‌شان را در این مسیر بکارگیری کردند تا ذهن ما را دست‌کاری کنند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در این جنگ دشمن به دنبال این بودند زشت را زیبا و زیبا را زشت، باطل را حق و حق را باطل جلوه دهند، بیان کرد: ما هم در عرصه فضای مجازی  آسیب‌های زیادی خوردیم و دشمن این تنور را داغ کرد در این زمینه کسی باورش می‌شد؛ به این دلیل که دشمن بخشنامه ابلاغ نمی‌کند بلکه به مروز زمان ذائقه‌ها را تغییر می‌دهد.

معاون سابق منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه یادآور شد: اصلا باورش سخت است دوره زمانی بیاید شلوار نو و ساده جلوی جوان بگذارید و شلوار دیگر پاره پاره شده نخ‌نما شده جلوی یک جوان بگذارید ولی پاسخ جوان شلوار پاره باشد که نه تنها بهتر است بلکه قیمتش چندین برابر است و همین شلوار پاره را چند سال پیش حتی به یک فقیری نمی‌توان داد اما اکنون این شلوار را یک فقیر را نمی‌پوشد این شلوار پاره را یک دختر جوان سوار پورشه پوشیده است.

وحدتی ادامه داد: روزی اگر کسی طلاق می‌گرفت ناراحت می‌شد اما امروز برای طلاق کارت دعوت می‌فرستند دشمن این راه را رفت و زشت‌ها را الگوسازی کرده و توانست زشت‌ها را زیبا جلوه دهد‌.

وی اضافه کرد: البته اقدامات دشمن فقط در این عرصه نیست بلکه در عرصه سیاسی جوان می‌گوید؛ فلانی روحت شاد، باید بگوییم آدم‌های حاکم دیکتاتور داشتیم اما از دوره رضاخان دیکتاتوری با سرسپردگی بیگانه ترکیب شد.

این تحلیل‌گر سیاسی افزود: حکومتی را که انگلیسی‌ها سرکار آوردند دشمنان آن حکومت را در ذهن جوانان ما بزک می‌کنند و آنچنان فضای دینی را سیاه جلوه می‌دهند که جوانان را از دین فراری می‌دهند.

وحدتی با اعلام اینکه جنگ ترکیبی دشمنان چند فاز داشت، اظهار کرد: دشمنان دیدند در تمام فتنه‌ها چگونه شکست خوردند در تمامی آنها نقش رهبری پررنگ بود به همین دلیل نوک حمله‌شان به سمت رهبری بود و کرونا هم فضا را مضاعف کرد به‌طوری‌که دانش‌آموزان ما  یک ساعت پای درس و ساعت‌ها پای درسی که دشمنان برای آنان کلاس گذاشتند، بودند و هیچ دسترسی هم به آن فضا نداشتند.

وی بیان کرد: نوک همه حمله‌ها به سمت رهبری بود چون می‌دانستند نقطه قوت انقلاب مقام معظم رهبری است، مدتی گفتند رهبری به شدت بیمار است بعد هم فیلم‌هایی نشان دادند که رهبری از دنیا رفته و اینها رو نمی‌کنند. 

فعال سیاسی در حوزه جهاد تبیین با اعلام اینکه شروع جنگ ترکیبی دشمنان با مسائل فرهنگی بود، ادامه داد: در ادامه به بهانه پوشش و حجاب ورود پیدا کردند تا  مساله اجتماعی به خود بگیرد و بعد هم گروه‌های مردمی را درگیر کردند.

وی اضافه کرد: در این پروژه با خشونت و کشته‌سازی اهداف خود را دنبال کردند، سلاح زیادی وارد کشور شد قرار بود تمام گروه‌های منافقین و سایر با هم هماهنگ شوند و چند شهر ما ساقط شوند و آخرین حلقه این فاز، فاز نظامی بود که حتی آمریکا و اسرائیل چندین بار با هم مرور کردند تا وارد شوند.

  وحدتی بیان کرد: مرگ یک خانم را بهانه قرار دادند و این پروژه را به راه انداختند درحالی‌که همزمان در افغانستان چندین دختر را قتل عام کردند و کسی حتی صدایش هم درنیامد.

  وی با تاکید بر اینکه مردم ما کار بزرگی کردند، گفت: این بمباران تبلیغاتی نتوانست بین آنان و نظام فاصله بیندازد و باید قدر خودمان را بدانیم که در حساس‌ترین دوره زندگی می‌کنیم و باید بستر را برای ظهور منجی عالم بشریت آماده کنیم.

این مسئول با بیان اینکه روزگاری امام خمینی(ره) پیش بینی فروپاشی شوروی را کرده بودند و بعد از ارتحال آن حضرت همگام شاهد فروپاشی شوروی بودیم، افزود: امروز نیز با گسترش تفکر انقلابی امام راحل شاهد افول قدرت آمریکا هستیم.
 
وحدتی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سال های اخیر به دفعات متعدد درخصوص تهاجم فرهنگی و جنگ نرم تذکر دادند اما مورد غفلت دولت ها قرار گرفت، گفت:  آمریکایی‌ها سال‌ها روی پروژه جنگ نرم سرمایه‌گذاری کردند، گفت: برنامه تا ذهن‌ها را فتح کند و در این زمینه توفیقاتی به دست آورد و در فضای مجازی آسیب‌های سنگینی خورده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه پروژه دشمن در حوادث اخیر چند فاز داشت و نوک حمله سمت رهبر معظم انقلاب بود و شروع به تخریب کردند، بیان کرد: متاسفانه به بهانه حجاب و پوشش، آشوب‌ها را امنیتی کردند و خشونت و کشته‌سازی را در دستور کار قرار دادند.
 
تحلیل گر مسائل داخلی و فعال سیاسی در حوزه جهاد تبیین با بیان اینکه دشمن به دنبال تطهیر سازی دوره دیکتاتوری رضاخان است، گفت: خداوند متعال را شاکریم که پروژه دشمنان با رهبری حکیمانه امام خامنه ای(مدظله العالی) و به پشتوانه مردم با بصیرت خنثی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲