کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا:

دشمن تاب تحمل قدرت جمهوری اسلامی را ندارد/نقش گسترده رسانه‌های بیگانه در اغتشاشات اخیر

14 مهر 1401 ساعت 9:13

فرمانده سپاه کربلا گفت: دشمنان تاب تحمل قدرت ایران را ندارند و برای بقای خود به دنبال دور کردن جوانان و نوجوانان از انقلاب اسلامی هستند.


سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در سفر به شهرستان نور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ با ورود سپاه در بحث کرونا،طرح شهید سلیمانی، کمک به واکسیناسیون در حوزه کرونا و کمک مومنانه با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین، مردم ولایتمدار و ادارات مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در این راستا کمک رسانی شد.

وی در خصوص کمک‌های مومنانه در شهرستان نور اظهارکرد:در استان مازندران با بهره گیری از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و مردم ولایتمدار و انقلابی در بخش محرومیت‌زدایی کارهای ارزشمندی صورت گرفت و در سی و دومین مرحله کمک‌های مومنانه در شهرستان نور ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۱۰ میلیون ریال بین اقشار آسیب پذیر توزیع شد.
 
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور بیان‌کرد: حدود ۹۸ درصد از دستگیرشدگان از سنین ۱۴ تا ۴۰ سال و ۳۰ درصد دانش آموز هستند که در شکل‌گیری و فرآیند به وجود آمدن اغتشاشات نکات زیادی‌های حائز اهمیت است.
 
مسلمی با اشاره به نقش گسترده رسانه‌های بیگانه در این اغتشاشات بیان کرد: تعدادی از افراد آگاهانه با قمه،  اسلحه سرد و گرم، صحنه گردان و سرکردهای اغتشاشات بودند که بیشتر افراد شناسایی و دستگیر شدند که طبق قانون مجازات می‌شوند و تا شناسایی آخرین نفرات پیگیر موضوع هستیم.
 
وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان با ناآگاهی از پشت پرده‌ها و اهداف دشمن در فضای مجازی در دام خوش رنگ و لعاب دشمنان گرفتار شدند، افزود: خانواده‌ها باید مراقب باشند زیرا دشمنان با همه ابزارها به دنبال این هستند تا سرمایه‌ها و آینده‌سازان جامعه را به راهی بکشاند که در تقابل با ملیت،اسلام و هویت فرزندان ماست.
 
فرمانده سپاه کربلای مازندران تأکیدکرد: نقش خانواده‌ها به عنوان افرادی که می‌توانند اطلاعات درست را به فرزندان بدهند بسیار مهم است و باید مراقب باشند تا نوجوانان و جوانان در کمینگاه دشمن طعمه نشوند.
 
مسلمی با اشاره به اینکه جایگاه و کرامتی که زن در جامعه ایران اسلامی دارد در هیچ کشور اروپایی وجود ندارد، خاطرنشان‌کرد: هرچه عمر پر برکت انقلاب اسلامی افزایش می‌یابد کینه توزی و عداوت دشمنان با انقلاب بیشتر می‌شود و با گسترش اقتدار ایران اسلامی در منطقه دشمن هر روز بیشترتلاش می‌کند تا قدرت نظام اسلامی ایران را کاهش دهد.

وی با اشاره به تسهیلات نظامی در ایران تأکیدکرد: ایران برای تهیه سیم خاردار نیاز به واردات از کشورهای دیگر داشت اما امروز به دست جوانان نخبه ایرانی پهپاد ساخته و به دیگر کشورها نیز صادر می‌شود.
 
فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهارکرد: دشمنان تاب تحمل قدرت ایران را ندارند و برای بقای خود به دنبال دور کردن جوانان و نوجوانان از انقلاب اسلامی هستند.

مسلمی گفت: بسیاری از دستگیرشدگان که ناآگاهانه وارد صحنه شدند روزهای اول آزاد و بخش دیگر دستگیر شدگان با سابقه و ارتباط با نفاق و سلطنت طلبان در اختیار ما هستند که از طریق رسانه‌های ملی بخشی از پشت پرده‌های ارتباطی جریان نفاق و سلطنت‌طلبان را برای مردم روشنگری می‌کنیم.
 
وی اضافه کرد: رسانه‌های بیگانه به صراحت تجزیه ایران را مطرح می‌کنند و دنبال این هستند ایران با اقوام و گروه‌های مختلف بخشی را به کشورهای حاشیه و بخشی را مستقل کنند تا ایران قوی و یکپارچه از نقشه جهان محو شود و تنها راه از بین بردن ایران را تجزیه می‌دانند که با تحریک اقوام بلوچ، ترک، عرب، ترکمن و... به اهداف شوم خود برسند.
 
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به نقش اساسی مادر و زن در خانواده بیان‌کرد:امروز یکی از موضوعاتی که زمینه ساز حرکت دشمن برای تجزیه ایران است هدف قرار دادن مادر در خانواده است و "تافلر" می‌گوید برای اینکه تمدن و کشوری را نابود کنیم نخستین کار این است که نظام خانواده را از هم بپاشیم و در نظام خانواده نقش مادر باید از بین برود.

مسلمی اظهارکرد: در برخی خانواده‌ها جای ارزش و ضدارزش تغییر کرده و شخصیت اصلی مادر در جامعه شایسته و بایسته در جایگاه خودش نیست و برخی با تبلیغ و ترویج فرهنگ‌های غلط در جامعه مادر را فقط به عنوان شریک در زندگی و ابزار درون خانواده می‌دانند و جایگزینی سگ به جای فرزند در برخی خانواده‌ها شأن خانواده‌ها را از بین می‌برد.

وی افزود: تنزل جایگاه خانواده سبب هنجارشکنی و گسترش فرهنگ‌های ناشایست و غلط در جامعه است که با سست کردن بنیان خانواده‌ها زمینه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 465057

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/465057/دشمن-تاب-تحمل-قدرت-جمهوری-اسلامی-ندارد-نقش-گسترده-رسانه-های-بیگانه-اغتشاشات-اخیر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com