تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۴۶۱۶۱۷
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ذخایر مواد غذایی در مازندران در حد مطلوب و خوب بوده و جای هیچ نگرانی نیست.
۰
plusresetminus
مردم به هیچ وجه نگران کمبود اقلام غذایی مورد نیاز نباشند/برخورد قاطع با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
به گزارش بلاغ، مجید فانی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در بازدیدهایی که از واحدهای تولیدی و انبارهای آنها داشته ایم هم وضعیت تولید و هم وضعیت ذخیره سازی در حد مطلوب بوده و واحدهای تولیدی با تمام توان در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به تشدید بازرسی های صورت گرفته شده از سطح بازار گفت: همکاران سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری بازرسان اتاق های اصناف، بسیج اصناف و دیگر دستگاه های اجرایی بصورت تمام وقت روند توزیع کالاها را در استان رصد می‌کنند.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران بیان کرد: در این شرایط خاص اقتصادی باید همگان تلاش کنیم تا این جراحی اقتصادی به خوبی به ثمر بنشیند.

فانی یادآور شد: دغدغه اصلی ما معیشت مردم است و با هر کسی که بخواهد به مردم اجحاف داشته باشد برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

این مسئول گفت: جهت تشدید نظارت بر بازار از امروز مانور سراسری بازرسی از روند فعالیت واحدهای صنعتی، صنفی و توزیعی در سراسر استان اجرا می شود.

وی اظهار داشت: در این مانور بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت ، بازرسان بسیج اصناف و بازرسان اتاق های اصناف سراسر استان حضور خواهند داشت.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران بگفت: روز گذشته در مازندران با بسیج تمامی امکانات اعم از بازرسان سازمان صمت، بازرسان بسیج اصناف و بازرسان اتاق های اصناف مانور را در حوزه نظارت بر بازار سراسر استان برگزار کرده ایم.

وی افزود: در این طرح که جهت نظارت هر چه بیشتر بر روند توزیع کالای اساسی و برخورد با متخلفین احتمالی صورت گرفت 310 بازرس در قالب 155 تیم حضور داشتند.

این مسئول با اشاره به اینکه 569 پرونده تخلف در این مانور تشکیل شده است ارزش پرونده های متشکله را 8090 میلیون ریال اعلام کرد.

فانی ادامه داد: کالاهای کشف شده در این مانور شامل 25 تن شکر، 4 تن روغن خوراکی ، 3600بسته ماکارونی ، سیگار قاچاق و ... بوده است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت: در فروردین ماه سالجاری بازرسان این سازمان 2 هزارو 598 مورد بازرسی از واحد های خبازی سراسر استان داشته اند.

وی اظهار کرد: در پی بازرسی های صورت گرفته شده 354 واحد خبازی متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

فانی تصریح کرد: ارزش پرونده های تشکیل شده بیش از 7 میلیارد ریال بوده است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم گرانفروشی ، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار، تقلب و ... مراتب را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴