تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۶۱۲۳۴
نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه بلیت فروشی فینال جام حذفی توسط سازمان لیگ به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید بخاطر این بی‌احترامی از هواداران نساجی مازندران عذرخواهی کنند.
۰
plusresetminus
اعتراض نماینده قائم‌شهر در مجلس به نحوه بلیت فروشی فینال جام حذفی
به گزارش بلاغ، کیوان مرادیان نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ابتدا برد شیرین امیدهای نساجی در فینال لیگ برتر را خدمت بازیکنان و عوامل باشگاه و همه هواداران نساجی مازندران تبریک عرض می‌کنم و آرزوی موفقیت برای بزرگسالان در فینال مسابقات را دارم.

وی افزود: متاسفانه باتوجه به پیگیری‌های مکرر از روزهای قبل و ورود وزیر ورزش به محل برگزاری مسابقه فینال در ورزشگاه آزادی متاسفانه تا ۳۰ ساعت مانده به شروع مسابقه هواداران نساجی مازندران بلاتکلیف بودند و نمی‌دانستند بازی با حضور تماشاچی برگزار می‌شود یا بدون حضور آن‌ها، که این موضوع گلایه‌های زیادی را به همراه داشت.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم‌کاری سازمان لیگ در باز کردن سایت برای خرید بلیت، خاطرنشان کرد: متاسفانه باتوجه به تاخیر در اعلام حضور تماشاچیان در ورزشگاه و چشم انتظاری هواداران برای خرید بلیت اما متاسفانه سایت هم با مشکلات زیادی روبه رو بود.

این مسوول تصریح کرد: ۵۲ هزار هوادار در سایت خرید بلیت بلاتکلیف بودند و نمی‌توانستند بلیت تهیه کنند چراکه سایت از دسترس خارج می‌شد و باعث تکدر خاطر هزاران هوادار نساجی مازندران شده بود.

مرادیان خطاب به سازمان لیگ بیان کرد: فدراسیون فوتبال بویژه سازمان لیگ بخاطر این کوتاهی و سردرگم کردن هواداران نساجی مازندران باید عذرخواهی کند و اصلا چنین عملکردی قابل قبول و در شان فوتبال ایران بویژه هواداران نساجی نیست.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: ابتدا قرار بود بازی فینال در تبریز برگزار شود که با هماهنگی با وزیر ورزش و جوانان و همراهی باشگاه آلومینیوم اراک مکان بازی جابه جا شد که باید از اعضای شورای تامین استات تهران، نهادهای امنیتی تهران بزرگ بویژه سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به جهت همراهی این کار تقدیر و تشکر کنم که برادرانه در کنار باشگاه بزرگ نساجی ایستادند.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم نساجی مازندران، گفت: امیدواریم بازیکنان و کادرفنی نساجی مازندران بتوانند با یک بازی خوب موفق از زمین خارج شوند و با یک برد شیرین دل مردم پرشور مازندران و استان‌های شمالی را شاد کنند  و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷