تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۴۵۹۶۵۲
کارشناس مسائل سیاسی با تبیین سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز گفت: رشد گسترش انقلاب اسلامی در جهان برای نظام شیطانی آمریکا بسیار نگران‌کننده است و این نگرانی نمی‌تواند به هیچ وجه جلوی حرکت اندیشه‌های انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران را بگیرد.
۰
plusresetminus
نگرانی نظام شیطانی آمریکا از گسترش انقلاب اسلامی/راه‌اندازی نهضت تبیین برای مقابله با جریان تحریف
محمداسماعیل امامزاده در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با تبیین سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز، اظهار کرد: بیانات رهبرمعظم انقلاب در ارتباط تصویری با جمعی از مردم آذربایجان، حاوی نکات ارزشمندی است که توجه به آن متضمن حفظ انقلاب در چارچوب اهداف و آرمان‌های این نهضت بی‌نظیر سده‌های اخیر فوق‌العاده جدی می‌کند.

وی بیان کرد: با اتکاء به اسلام و رهبری دینی و تکیه بر مردم و ظرفیت‌های داخلی و توجه حقیقی به جوانان می‌توان انقلابی به عظمت انقلاب ملت بزرگ ایران را بوجود آورد و ایرانی، که سال‌ها در تیول بیگانگان بویژه آمریکائی‌ها بود و شاه کشور هیچ اراده‌ای حتی در انتصاب نخست‌وزیر و سفراء کشور را بدون اجازه بیگانگان نداشته، را به کشوری مستقل و حتی مستقل‌ترین کشور جهان تبدیل کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در مدت چهار دهه علی‌رغم هزاران توطئه و تحریم‌های ظالمانه و واردآوردن صدها ضربه به نظام اسلامی از طروق مختلف بویژه شبکه نفوذ آنهم در بالاترین سطح درون حاکمیت، ایران اسلامی را به کشوری پیشرفته در آورد.

امامزاده افزود: مردم ایران هیچ‌گاه از یاد نخواهند برد که آمریکائی‌ها با سلطه کامل بر ایران در زمان پهلوی و حضور بیش از 80هزار مستشار نظامی، برای نیروهای خود در ایران حق ماموریت با عنوان "حق توحش" می‌گرفتند و هرگونه که اراده می‌کردند به نوامیس و سرمایه‌های این کشور دست‌اندازی می‌نمودند و شاه عیاش و خوشگذران نیز در پی شهرت‌رانی خود و درباریان بود و چیزی که اصلاً به حساب نمی‌آمد، مردم و نافع ملی ایرانیان بود. مردم و جوانان دین‌خواه این سرزمین با سبعانه‌ترین شیوه‌ای ددمنشانه توسط ساواک زیرنظر آمریکائی‌ها شکنجه می‌شدند و به شهادت می‌رسیدند.

وی ادامه داد: در بدترین شرائطی را که برای مردم ایران بوجود آورده بودند و در زمانی که فقر و تبعیض، موجب گسترش حلبی‌آبادها و فسادهای اجتماعی شده بود، شاه با دراختیارقراردادن همه منابع کشور به آمریکائی‌ها، با صرف صدها میلیون دلار، جشن 2500 ساله شاهنشاهی را در کشور راه انداخته بود و امکان خوشگذرانی و شهوترانی هزاران مدعو از سراسر دنیا در ایران را فراهم آورده بود.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توانست با اعداء ده‌ها هزار شهید، استقلال و آزادی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد که دستاورد این استقلاب و آزادی، جمهوری اسلامی بود.

وی گفت: اصالت و درستی هدفگذاری‌های انقلاب اسلامی ایرانیان در دستاوردهای آن قابل ارزیابی است. سرعت رشد شاخص‌ها در همه زمینه‌ها بویژه در بخش‌های علمی و فنآوری، که حیرت حتی دشمنان انقلاب اسلامی را برانگیخت، محصول نگاه انقلاب به مردم به‌خصوص به جوانان است. تحول اساسی در سیمای کشور و تغییر چهره ظاهری شهرها و ایجاد زیرساخت‌های رشد و پیشرفت در زندگی مردم آنهم در دنیایی از دسائس و توطئه، چیزی نیست که حتی وجدان‌های مرده و زنگ‌زده، آن را نادیده گیرند.

امامزاده اظهار کرد: استقامت مردانه ملت بزرگ ایران در مقابل شیاطین عصر، ملت‌ها را به باور پیروزی نهایی مبارزه در مقابل آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ و اذنابش رساند و موجب شکل‌گیری جبهه مقاومت در جهان شد که امروز این جبهه در تعیین معادلات جهان نقش درخور توجهی دارد.

وی بیان کرد: آنچه که در فرمایشات سکاندار بصیر انقلاب در خور توجه بیشتر است، راه‌اندازی نهضت تبیین بمنظور مقابله با جریان تحریف است که در این ارتباط، همه فرهیختگان بویژه حوزه و دانشگاه و همه مراکز علمی و پژوهشی باید این جریان مقدس را در کشورفعال کنند و صدا و سیما در این زمینه نقش فعال‌تری را باید ایفاء کند.

این فعال سیاسی مازندران افزود: آنچه که بسیار روشن است، تاثیر رفاه‌طلبی و اشرافیت زدگی برخی مبارزان دیروز در جریان تحریف و وارونه جلوه دادن دستاوردها و یا مسکوت گذاردن این دستاوردهاست. این جریان بشدت مورد امید دشمنان انقلاب اسلامی و صهیونیست‌های حاکم بر آمریکا هستند آنچنان که در جریان فتنه ۸۸، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صراحت اعلام كرد كه «اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند»! و شیمون پرز، رئیس جمهور رژیم كودك كش اسرائیل گفته بود: «اصلاح طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم اسلامی ایران می جنگند»! و نمونه‌های متعدد دیگر از این دست.

امامزاده خاطرنشان کرد: مدعیان اصلاحات نسبت به اظهارات نتانیاهو و شیمون پرز كمترین واكنشی نشان نداده و حتی به طور شفاهی و نه فقط به تصریح بلكه به تلویح و كنایه نیز اظهارات آنها را نفی نكردند؟!.ضمن آنکه مواضع و عملكرد سران و عوامل فتنه به تنهایی برای اثبات همراهی و همخوانی آنها با اهداف رژیم اشغالگر قدس كافی بود و هست.

وی گفت: مورد مهم در بیانات امام خامنه‌ای، توصیه استراتژیک به جوانان است که برای عموم مردم ایران به عنوان سنگ محک و معیار قابل استفاده است و آن اینکه فرمودند هر ببینید دشمن کدام نقطه را هدف گرفته است و شما در نقطه مقابل آن، حرکت و عمل کنید. 

کارشناس مسائل سیاسی افزود: بدون شک، امروز اقدام اساسی دشمن در اغییر انگاره‌‌های ذهنی جوانان است که معظم‌له فرمودند: "دشمن امروز افکار عمومی به‌ویژه فکر و ذهن جوانها را هدف گرفته است تا با هزینه کردن میلیاردها دلار و با طراحی‌های مختلف در اتاق‌های فکرشان، بتوانند ملت ایران و به خصوص جوانان را از مسیر انقلاب برگردانند.

امامزاده تصریح کرد: نکته اساسی انقلاب اسلامی، که مورد حمایت عقلاء جهان قرار دارد، این است که اهداف و عملکرد انقلاب اسلامی و نظام سلطه بسرکردگی آمریکا در سطح ملل جهان به نظرخواهی و آراء عموم مردم جهان گذارده شود، آنگاه می‌توان به میزان مقبولیت و رویکرد ملل جهان بسوی اسلام و انقلاب اسلامی بیشتر آگاهی یافت.

وی گفت: جمهوری اسلامی و افکار و اندیشه‌های انقلاب اسلامی، در فضای آزادی افکار و اندیشه‌ها رشد می‌کند و گسترش می‌یابد. بدین جهت است که دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از انواع دروغ و تهمت‌ها سعی دارند فضای فکر جهانیان را روی انقلاب اسلامی منفی کنند تا مردم دنیا نتوانند آزادانه پیرامون انقلاب اسلامی به تحقیق و نتیجه‌گیری برسند. با وجود همه فشارها و اختناق‌ها و سانسورها، باز هم رشد گسترش انقلاب اسلامی در جهان برای نظام شیطانی آمریکا بسیار نگران‌کننده است و این نگرانی نمی‌تواند بهیچوجه جلوی حرکت اندیشه‌های انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران با بگیرد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید به جرأت گفت که مخالفان و معاندان انقلاب اسلامی یا دچار مونگولیزم سیاسی‌اند و یا دنیازدگان از انقلاب برگشته و به اشرافیت پیوسته‌اند.    

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴