کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی:

پروژه ساری-تاکام به شرط تامین اعتبار تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد

11 آذر 1400 ساعت 22:23

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان اعتبار لازم برای اتمام فاز اول پروژه ساری-تاکام حدود 500 میلیارد تومان برآورد شده است که با تامین اعتبار 100 میلیارد تومانی، پیمانکاران مابقی کار را به صورت تعهدی به اتمام می‌رسانند، گفت: به شرط تامین اعتبار، تا پایان سال 1401 شاهد اتمام و بهره برداری کامل فاز اول از این پروژه هستیم.


علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در حاشیه بازدید از چند پروژه مرکز استان که با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مسئولان شهری و استانی و نمایندگان حوزه انتخابیه ساری و میاندرود انجام شد، اظهار کرد: این بازدید به‌منظور تامین اعتبار بخشی از صورت وضعیت‌های پیمانکاران در حال اجرای این پروژه صورت گرفت.

وی افزود: در بازدید امروز مقرر شد تا تامین اعتبار لازم برای این پروژه انجام گیرد و انشاء‌الله تا پایان سال 1401 شاهد اتمام و بهره برداری کامل فاز اول از این پروژه باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: میزان اعتبار لازم برای اتمام فاز اول پروژه ساری-تاکام حدود 500 میلیارد تومان برآورد شده است که پیمانکاران طی تفاهم‌نامه‌ای توافق کرده‌اند که با تامین اعتبار 100 میلیارد تومانی، مابقی کار را به صورت تعهدی به اتمام برسانند.

بابایی کارنامی ادامه داد: در خصوص فاز دوم این پروژه به طول 50 کیلومتر حد فاصل تاکام تا کیاسر نیز مقرر شد تا از محل گنجانده شدن تامین اعتبار در وزارت نفت و وزارت راه، تامین شود.

وی با بیان اینکه در ادامه بازدیدها از پروژه روگذر سه‌راه جویبار و نیز سمسکنده نیز به صورت میدانی بازدید به‌عمل آمد، تاکید کرد: برگزاری جلسه طی دوشنبه هفته آینده با وزیر راه نیز در این سفر نهایی شد و مقرر شد تا این جلسه با حضور استاندار و نمایندگان ساری و قائم‌شهر برگزار شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از پروژه‌های در دست اقدام، احداث بزرگراه هفت‌تن تا میاندرود به طول 44 کیلومتر است که در دستور کار این جلسه قرار دارد.

بابایی کارنامی تصریح کرد: قول مساعد در خصوص اجرای این پروژه داده شده است و بنا است تا با مشارکت وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و مشارکت خاتم‌الاوصیا، تکلیف این پروژه مشخص شود.

وی در پایان گفت: بیش از 90 درصد بازگشایی و تملک اراضی این مسیر انجام شده است که با تفاهمات صورت گرفته انشاءالله آغاز اجرایی کار ساخت این بزرگراه در سال 1401 برای برون رفت بار ترافیکی حد فاصل قائم‌شهر، ساری و میاندرود انجام شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 457408

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/457408/پروژه-ساری-تاکام-شرط-تامین-اعتبار-پایان-سال-آینده-اتمام-می-رسد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com