مدیر شبکه بهداشت آمل اعلام کرد

تزریق واکسن کرونا به 260 هزار آملی

تاریخ انتشارجمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۵۴۸۶۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: ۸۰ هزار نفر دوز اول و دوم را تزریق کردند و مابقی نوبت روزانه دو الی سه هزار نفر واکسن دومشون وارد سامانه می‌شود و نوبت‌دهی می‌شوند.
۰
plusresetminus
تزریق واکسن کرونا به 260 هزار آملی
احمدعلی رمضانی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به تزریق روزانه ۱۴ هزار واکسن در این شهرستان اظهار کرد: با افتتاح 9 مرکز تجمعی علاوه بر کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و خانه‌های بهداشت واکسینه می کنیم.

وی با بیان اینکه  تا هشت پزشک خانواده شهری داوطلبانه وارد طرح واکسیناسیون شدند، عنوان کرد: امیدواریم که همه پزشک های خانواده شهری وارد طرح شوند تا ما به عدد ۲۵ تا ۳۰ هزار واکسن در روز اگه تامین شود، برسیم که جمعیت شهری و روستایی را بتوانیم ۱۵ الی ۲۰ روز کل واکسیناسیون را بزنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل تصریح کرد: یکی از چیزهای مهم و در اولویت ما این است که شهروندان در بهترین شکل و در محیط بسیار آرام بدون دغدغه به مراکز واکسسناسیون مراجعه کنند.

وی از تزریق ۲۶۰ هزار واکسن در امل خبر داد و اظهار کرد: ۸۰ هزار نفر دوز اول و دوم را تزریق کردند و مابقی نوبت روزانه دو الی سه هزار نفر واکسن دومشون وارد سامانه می شود و نوبت دهی می شوند.

رمضانی ادامه داد: خوشبختانه الان به روزهستیم و جز مواردی که افراد خودشان نمی‌خواهند یا دچار بیماری می شوند، بقیه موارد واکسن تزریق شده است، تنها موردی که اتفاق افتا، واکسن اسپوتنیک بود که در مرحله دوم  مجبور شدیم که حدود ۳ هزار نفر را با مصوبه وزارت بهداشت آسترازنکا بزنیم.

وی از وضعیت کرونا در آمل گفت: خوشبختانه حدود ۲ هفته است که روند کاهشی داریم و با توجه به تعداد بیمارانی که داریم، امیدواریم در روزهای آینده به مرحله آبی هم برسیم و منتظر اعلام نظر وزارت بهداشت برای رنگبندی هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل  خاطرنشان کرد: مردم باید این روزهای هم مانند روزهای اوج کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، به خصوص این ماسک زدن، فاصله اجتماعی و پرهیز از هرگونه دورهمی و اجتماع، مراسمات خاص خانوادگی یا مراسمات عزاداری و.. را کنار بگذارند، افرادی که واکسن زدند تصور اشتباهی دارند و بی توجه می شوند، باید حتما رعایت کنید.

وی در خصوص بازشگایی مدارس از مهر ماه عنوان کرد: آخرین مصوبه که به ما ابلاغ شده هنوز حضور دانش آموزان در مدارس ممنوع است و باید آموزش از طریق آنلاین یا به صورت سامانه شاد تلویزیون باشد ما منتظر دستورات وزارت بهداشت هستیم، ولی تا الان چیزی که ابلاغ شده حضور بچه ها در مدارس و برگزاری کلاس آموزشی ممنوع است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲