کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فروغی مدال‌آوری از جنس تلاش؛

لبخند مدافع سلامت به روی طلای المپیک/فروغی الگویی برای جامعه و نسل جوان شد

6 مرداد 1400 ساعت 12:49

در میان خبرهای تلخ کرونا این روزها خبر خوش موفقیت و مدال آوری جوانانمان در توکیو باعث سرافرازی کشورمان شد بله جواد فروغی را می گویم کسی که در میان خبرهای تلخ حال دلمان را خوب کرد.


به گزارش بلاغ؛ در میان خبرهای تلخ کرونا این روزها خبر خوش موفقیت و مدال آوری جوانانمان در توکیو باعث سرافرازی کشورمان شد، همان ضرب المثل معروف، خواستن توانستن است، او از سن ۳۰ سالگی شروع کرد و این به خوبی ان توانستن را صرف کرد و امروز برای ما لبخند طلایی المپیک شد؛ بله جواد فروغی را می گویم کسی که در میان خبرهای تلخ کرونا  حال دلمان را خوب کرد.

آن هم وقتی که در میان این قهرمانان یکی قهرمان سلامت هم باشد، در این دو سال اخیر که کرونا آمد اگر خبری از پرستاران زحمتکش و پر تلاش می شنیدیم خبر خوشایندی نبود، شهدای مدافع سلامت که روزهای کرونایی مان را تلخ کام کرده بود، امام این روزها خبر خوش از المپیک شنیده شد که نه تنهام برای مدافعان سلامت، بلکه برای تمام مردم ایران خوشحال کننده بود.
 
علیرضا ارجین قهرمان میل سنگین دنیا در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  نمونه‌ای از قهرمانی بارز جوادفروغی است که با وجود اینکه دو سال مردم دنیا و کشورمان درگیر کرونا هستند و شهدای سلامت زیادی دادیم از دل بیمارستان با تمام تنش ها توانست مدال المپیک را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه فروغی یک الگویی برای جامعه و نسل جوان است، عنوان کرد: فروغی نشان داد که با وجود شرایط سخت میتوان با تسلیم نشدن به موفقیت دست پیدا کرد، هر روز هدف ات را با قدرت دنبال کنید، قطعاً به هدف خواهی رسید.

قهرمان میل سنگین دنیا ادامه داد :در شرایط بد کرونایی وجود مشکلات و تنش‌هایی که پرستاران دارند، شرایطی که در این دو سال اخیر برایشان سخت شده است، اما از دل این مشکلات کسی توانست طلای المپیک را به دست بیاورد.

 ارجین با تاکید اینکه فروغی توانست نشان دهند مردم ایران افراد سختکوش و قدرتمند هستند، خاطرنشان کرد: فقط باید خودمان را پیدا کنیم و تسلیم نشویم این استعداد و زمینه در مردمان ما وجود دارد.
 ارجین ادامه داد: خودم هرگز فکر نمی کردم قهرمان دنیا شوم و حتی در خواب هم نمی دیدم، اما نه یک بار بلکه دوبار با تلاش به دست این قهرمانی را به دست آوردم.

 وی تصریح کرد:در تمام لحظه های سختی که داشتم هیچ وقت ناامید نشدم؛ چرا که مطمئن بودم خدا مارا فراموش نکرده است، با تمرکز به هدف و تلاش می توان به خواسته هایی که داریم برسیم، هیچ وقت نباید ناامید شویم، بلکه باید به تلاشمان ادامه دهیم و به نتیجه مطلوب برسیم، زمانی به این فکر می کردم که یک بار هم بتوانم قهرمانان دنیا را از نزدیک ببینم، دست از تلاش بر نداشتم و خود قهرمان دنیا شدم.

 قهرمان میل سنگین دنیا به قهرمانانی چون قاسم رضایی اشاره کرد و گفت: خیلی تلاش کرد تا در المپیک لندن انتخاب شود، حتی در ابتدا نفر سوم بود، اما آنقدر تلاش کرد تا نفر اول انتخاب شد و دنیا را به صدا درآورد و همینطور ساروی و زارع از صفر شروع کردند اما آنقدر مصمم بودند و به هدف خود تمرکز کردند که اتفاقات خوبی برای کشورمان رقم زدند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به هدف در مسیر همیشه پستی ها و بلندی های زیادی وجود دارد که نباید تسلیم آنها شویم برای پیروزی مانند تیر کمان باید به سمت عقب بکشی تا محکم تر به هدف بخورد و قشنگترین مدال ها را در زندگی خود کسب کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453573

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/453573/لبخند-مدافع-سلامت-روی-طلای-المپیک-فروغی-الگویی-جامعه-نسل-جوان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com