فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه:

توسعه فرهنگ حجاب در جامعه مغفول مانده است

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۴۵۳۲۰۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه گفت: توسعه فرهنگ حجاب در جامعه مغفول مانده است.
۰
plusresetminus
توسعه فرهنگ حجاب در جامعه مغفول مانده است
سیدحسن یوسفی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ بیان کرد: متاسفانه باتوجه به هجمه فرهنگی دشمن در تروج فرهنگ بدحجابی در جامعه، توسعه فرهنگ حجاب در جامعه مغفول مانده و در حال حاضر نیز هیچ اقدامی از سوی مسئولین در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: باید بدانیم که چنانچه نسبت به این مهم بی توجه باشیم و نسبت به آگاهی بخشی به جوانان تلاش نکنیم بی‌شک فرهنگ غرب در جامعه ما غالب خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه  خاطر نشان کرد: آگاهی‌بخشی و تعمیق باورهای دینی بهترین راهکار برای نجات جوانان از باتلاق فرهنگ غرب و صهیونیست جهانی است.

یوسفی ادامه داد: روز بیست و یکم تیرماه 1314 همزمان با قیام شهداء مسجد گوهرشاد علیه کشف  حجاب، بعنوان روز ملی حجاب و آغاز هفته عفاف وحجاب نامگذاری شده که هرساله  برنامه های متنوعی در سطح شهرستان با محوریت بسیج جامعه زنان برگزار می شود.

وی بیان کرد: بیشتر برنامه های هفته حجاب و عفاف در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا  ،متفاوت از سال های گذشته  و بدون تجمع و برپایی همایش ،در فضای مجازی صورت می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه  اجرای برنامه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی(محصولات فرهنگی ) و جشن پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا  (س) دو ویژه برنامه ای است که توسط بسیج جامعه زنان شهرستان در هفته عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

یوسفی افزود: فضاسازی های محیطی در سطح شهر ، اجرای مسابقات  فرهنگی و هنری با محوریت حجاب و عفاف،راه اندازی کارگاه های  مشاوره ای تحکیم خانواده و سبک زندگی پیش از ازدواج، دیدار با خانواده های معزز شهداء، پخش کلیپ با موضوع حجاب و عفاف و  سایر موارد دیگر از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

وي در پايان با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و برنامه ريزي هاي گسترده آنان براي ترويج فرهنگ برهنگي در بين زنان و دختران جامعه، خاطرنشان کرد: امروز رسالت نهاد هاي ديني و فرهنگي در زمينه اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف بسيار سنگين است و بايستي شبانه روزي در اين زمينه تلاش کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲