تاریخ انتشارسه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۴۵۲۶۹۵
کارشناس سیاسی گفت: مشارکت گسترده مردم و انتخاب آگاهانه آن‌ها سناریوها و توطئه‌های بدخواهان ملت را خنثی کرده، بجاست که از این فرصت برای تعمیق وحدت و انسجام ملی بهره ببریم.
۰
plusresetminus
سناریوی دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات شکست خورد/مسئولان برای رفع مشكلات مردم كمرهمت ببندند
محمود مرادی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: اکنون که علی رغم موانع حضور، مشارکت گسترده مردم و انتخاب آگاهانه آن‌ها سناریوها و توطئه‌های بدخواهان ملت را خنثی کرده، بجاست که از این فرصت برای تعمیق وحدت و انسجام ملی بهره ببریم.
 
وی گفت:انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نشان داد که دشمنان انقلاب هنوز هم درک صحیحی از رفتار ملت ایران در حمایت از نظام مثل سال‌های حیات پربرکت انقلابمان را نداشته و ندارند، چرا که همیشه در تحلیلشان نسبت به رفتار ملت ایران در دفاع از نظام  دچار خطای محاسباتی بوده و این خطاهای محاسباتی را ما از اول انقلاب شاهد هستیم.
 
این استاد دانشگاه گفت: در این دور از انتخابات هم از ماه‌ها پیش بدخواهان انقلاب باردیگر براساس جریان تحریف، تحریم و جنگ نرم، محاسبات غلطی از واکنش مردم نسبت به مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور داشتند ولی مردم ولایی و با بصیرت کشورمان بارها نشان دادند که در همراهی با ولایت، انقلاب و بصیرت سیاسی از خیلی از  سیاسیون و خواص جلوتر هستند لذا حماسه آفریدند و نشان دادند که به راستی پای انقلاب شان ایستاده اند.
 
مرادی خاطرنشان کرد: بی تردید رئیس‌جمهور منتخب خادم همه ملت است چه آن‌هایی که رای دادند و چه آن‌هایی که رأی ندادند، لذا از این فرصت باید برای ترمیم سرمایه اجتماعی نظام بهره برد و هرگونه بدگویی و نفرت پراکنی و تمسخر سایر نامزدها و وعده‌های آنها که توهین به سلایق سیاسی دیگران محسوب می‌شود، را کنار گذاشت و به تشکیل دولت انقلابی پابه کار و متعهد التزام داشت.
 
این کارشناس سیاسی تأکید کرد: دقیقاً فرق یک انقلابی با یک اصلاح‌طلب و اصولگرا در همین نکته نهفته است که فرد انقلابی ملت را پیروز این انتخابات می داند و از هر گونه خودنمایی و خودبرتربینی در مقابل ملت و کش دادن فضای رقابت خودداری کرده و به جای آن فضای رفاقت را جایگزین می‌کند.
 
مرادی با اشاره به اینکه دشمنان وعوامل ذیل در تلاش بود که مشارکت را به حداقل برسانند،تصریح کرد: فشار اقتصادی به مردم توسط دولت روحانی، کم کاری دولتی‌ها و فاصله گرفتن از ملت که دلسردی در مردم ایجاد کرده است، تشکیل کمپین‌های تحریم انتخابات توسط جریان‌های معاند و غیرانقلابی(غربگرایان، جریان احمدی نژاد و...)،هجمه‌های هماهنگ و ناجوانمردانه به آیت‌الله رئیسی (منتخب مردم) در داخل و خارج از طریق شبکه‌های اجتماعی خارجی،اخلال (عمدی یا سهوی‌) در سیستم‌های احراز هویت و سیستم الکترونیکی شوراها که انتظار طولانی را تشکیل داده بود و بیماری کرونا نیز یکی دیگر از عوامل موثر درکاهش مشارکت بود.
 
وی اظهارکرد: با همه موانع فوق، به فضل الهی مشارکت، مقبول و دشمن شکن بود که اکنون با اعتماد به جوانان طبق بیانیه گام دوم انقلاب و بهره گیری از توانمندی‌های داخلی و ظرفیت‌های عظیم خدادادی این کشور و تعامل سازنده توام با حفظ عزت ملی با خارج می‌تواند ما را در راه رسیدن به هدف نهایی انقلابمان یعنی ساخت تمدن نوین اسلامی و بستر سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) یاری کند.
 
 این استاد دانشگاه افزود: ریل سیاست و اقتصاد و دیگر حوزه‌های حکمرانی کشور با حضور جریان انقلاب و جوانان فهیم بزودی عوض خواهد شد وطعم شیرین خدمت و رفاه و عزت به منازل زاغه نشینان باز می‌گردد و روشنایی بخش زندگی فقرا و محرومین جامعه خواهد شد.

مرادی تأکیدکرد: اکنون باید به فکر مناسبات منطقه‌ای بود و کمتر به غربگرایی و غربگدایی پرداخت چرا که جریان همیشه شکست خورده با غربگدایی فرصت‌های زیادی را از کشور گرفت و اکنون باید تولید داخل با همه مشکلات و موانع  پیشرو در مسیر صعود و رشد  قرار گیرد و توجه به درون واقعا عملی شود و با تکیه به خودمان بر مشکلات فایق آییم.
 
 این کارشناس سیاسی تصریح کرد: باید به پشتوانه آرای ملت شریف ایران، دولتی پرکار، انقلابی و ضدفساد تشکیل شود و تمام ظرفیت‌های دولت را برای ایجاد نهضت بزرگ خدمت به ملت به کار گرفته شود و هرگونه سهم‌خواهی، جناح‌بازی و قبیله‌گرایی سیاسی باید ممنوع و فقط مشکلات مردم در اولویت قرار گیرد.
 
این استاد دانشگاه افزود: شایسته گزینی سرلوحه کار دولت آینده و مجلس قرار گیرد و بدانند که مردم از مجادلات سیاسی خسته شده‌اند و هیچ جناحی نباید حضور مردم را به حساب خود بگذارد بلکه این پیروزی، پیروزی ملت و نظام اسلامی است و مسئولان فقط باید از ملت پیروز تشکرکنند و کمر همت برای حل مشکلات آنان ببندند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲