تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۵۲۴۲۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با اشاره به اینکه مردم این شهرستان در انتخابات‌های گذشته حضور حداکثری داشتند و در سطح ایران ممتاز بودند گفت: ما باید این جایگاه را که در سطح کشور به دست آوردیم در درجه اول حفظ کنیم و در درجه دوم آن ارتقا ببخشیم.
۰
plusresetminus
حضور گسترده در ادوار انتخابات، افتخار مردم نکا است/ کمک به حضور گسترده مردم
علی نجفی در گفت‌وگو با بلاغ، امنیت و اقتدار این مملکت را مدیون امام خمینی، خون شهدا و رهبری امام خامنه‌ای دانست و بیان کرد: باید به خاطر این نعمت بزرگ خدا را شکر کنیم و قدر این نعمات را بدانیم.

وی افزود: در این موقعیت حساس باید اصحاب رسانه چه در بخش مطبوعات و چه در بخش فضای مجازی را بشناسیم تا بتوانیم به یاری خداوند و کمک به همدیگر در انتخابات حضور حداکثری مردم را که هدف همه ما به خصوص آیت‌الله خامنه‌ای بوده برسیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا با اشاره به اینکه مردم این شهرستان در انتخابات‌های گذشته حضور حداکثری داشتند و در سطح ایران ممتاز بودند خاطرنشان کرد: ما باید این جایگاه را که در سطح کشور به دست آوردیم در درجه اول حفظ کنیم و در درجه دوم آن ارتقا ببخشیم و باید کاملا هوشیار باشیم تا از این جایگاه نزول نکنیم.

این مسئول حضور حداقلی مردم در انتخابات را هدف دشمن با توسل به هر ابزاری خواند و اذعان کرد: هر مسیری را که دشمن در حال تخریب آن است، مسیر حق است و ما باید تلاش کنیم تا همان مسیر را حفظ کنیم و اجازه امیدواری به دشمن را نداریم.

نجفی فضای مجازی و رسانه را منبع مهمی از اطلاعات دانست و تصریح کرد: هر تلفن همراه که در دست هر فردی با هر سنی وجود دارد یک منبع اطلاعات است و رسانه نقش بسیار مهمی در آگاهی و اطلاعات مردم دارد پس مسئولیت سنگینی بر عهده اصحاب رسانه است.

وی با اشاره به اینکه هر دوره انتخابات از دوره قبلی انتخابات حساس‌تر است گفت: دلیل اصلی این حساسیت به روز شدن تهدیدات دشمنان انقلاب است و یکی از مهمترین غنیمت‌های دشمن برای نابودی انقلاب همین عرصه انتخابات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا ادامه داد: مردم ثابت کردند زمانی که سخن از انقلاب، اسلام و ائمه به میان بیاید از هیچ تلاش و زحمتی فروگذار نخواهند کرد.

این مسئول نفش فضای مجازی را در عرصه انتخابات نقشی بسیار موثر برشمرد و خاطر نشان کرد: پس از شروع زمان تبلیغ انتخابات جدای از اینکه شور انتخابات به صورت حقیقی در سطح شهرها به وجود می آید این شور باید در فضای مجازی نیز به وجود بیاید زیرا رسانه نقش بسیار موثری دارد.

نجفی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی را دغدغه اصلی دلسوزان نظام دانست و گفت: تهدیدات دشمن زیاد شده و طبق برنامه‌ای که در نظر گرفته است که انقلاب اسلامی تا سال ۲۰۲۵ به پایان برسد و برای محقق کردن این خواسته‌های خود در تلاش است.
وی در ادامه افزود: در سال ۲۰۲۱ قرار داریم و سال ۲۰۲۵ دولت این نظام به دست فردی است که امروز روز ما با رأی‌های خود او را انتخاب می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا بیان کرد: اصحاب رسانه با قلم و هنرنمایی خود می‌توانند احساسات مردم را به سمت شرکت کردن در این امر واجب و مهم سوق دهند.

این مسئول حضور در انتخابات را همان انتقام سخت حاج قاسم برشمرد و تصریح کرد: همه مردم هنگام شهادت سردار دلها انتقام سخت برای استکبار به خاطر حاج قاسم پافشاری می‌کردند و این انتخابات در واقع یکی از موارد مهم انتقام سخت برای حاج قاسم است.

وی با اشاره به سخنان حاج قاسم که جمهوری اسلامی یک حرم است و هر رأی دهنده یک مدافع حرم، اذعان کرد: یکی از عرصه‌های حفاظت از انقلاب و دفاع از خون شهدا مبارزه با استکبار همین انتخابات است اما باید ۲۸ خرداد را در درجه اول احترام انقلاب، جمهوری اسلامی و ولایت خود و در درجه دوم به احترام خون شهدا و امام تبیین کنیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴