تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۵۱۶۸۷
فهیمه پروند همسر شهید مدافع حرم سردار عباسعلی علیزاده گفت: ملت ایران با انتخاب اصلح و حضور حداکثریشان در انتخابات، همانند شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم برای اصالت و اثبات راه ائمه اطهار ، امام و انقلاب جان فشانی خواهند کرد.
۰
plusresetminus
حضور حداکثری در انتخابات نشان‌دهنده اثبات راه اسلام و انقلاب است/دعوت از مردم برای جهاد عمومی
به گزارش بلاغ، شهید سردار عباسعلی علیزاده نخستین شهید مدافع حرم جویبار است که در ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۴ در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسید. شهیدی که تمام آموزش‌های سخت چریکی را در دوران دفاع مقدس در اصفهان به اتمام رسانده و بعد از آن وارد قرارگاه رمضان شد و از طریق همین قرارگاه، مأموریت‌های مختلف برون‌مرزی را در عمق خاک عراق با سربلندی انجام داد.

زمان گذشت و پس از بازنشستگی از سپاه، عشق به یاران رزمنده‌اش و شهدا پایان نیافت و مجدداً تصمیم گرفت به مأموریت سوریه برود و یک‌بار دیگر به تمنای شهادت بال گشاید و آن زمان که پرونده‌ها را باز کردند تا سیدالشهدا(ع) کربلا انتخاب کند، پاسداران خواهرش زینب(س)به شهادت رسیدند .

فهیمه پروند همسر شهید مدافع حرم سردار عباسعلی علیزاده در گفت و گو با بلاغ با اعلام اینکه در کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد اما ملت ایران انچه از سرمایه و امنیت در کشور را دارند به پای نداشته های به عمد دشمنان قربانی نکنند ،گفت: باید توجه داشته باشیم که جامعه ایرانی و اسلامی، پایمال لشگر کشی و انتقام جویی غربی و عربی ،امریکای شیطان سفت ،حکومتهای مزدور و خون اشامان نگردد. تا بتوانیم در روز قیامت پاسخگوی شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم حضرت زینب (س) باشیم.

وی درباره عدم حضور مردم جامعه در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و…دود ناامنی چشم کل شیعیان اسلام چه در داخل و خارج از کشور را نابینا خواهد کرد، اظهار کرد: داعش و النصره ساتور به دست تشنه وارد شدن به خاک ایران عزیزمان دارند و به کودکان ، جوانان و ناموس این مملکت وبه هیچ فرقه ای رحم نمیکنند همان کاری را که درسوریه داشتند انجام میدانند اما به برکت خون شهدا مدافع حرم و حاج قاسم عزیزمان نتوانستند به هدف شوم خود برسند . روز انتخابات که روز سرنوشت ساز ملت ایران می باشد با حضور گسترده خود جرات هیج فکر غلطی به دشمنان شرور اسلام و ایران ندهیم.

این همسر شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه برای حفاظت از حریم و امنیت کشور ایران باید هموار آگاهانه با انتخاب اصلح و انقلابی در انتخابات شرکت کنیم افزود: ما خانواده شهدا پدران ، همسران و پسران در راه اصالت و اثبات راه ائمه اطهار ، امام و انقلاب از دست داده ایم به امید روزی که پرچم امانت اسلام را که با خون هزاران شهدای مظلوم نگاشته شده را به دست صاحب اصلی اش مهدی فاطمه (عج ) بسپاریم که ان شا الله روز وصال نزدیک است.

سینا علیزاده پسر شهید مدافع حرم سردار عباسعلی علیزاده نیز بیان کرد: با توجه به آغاز گام دوم انقلاب اسلامی امروز مراقبت از عزت و آبروی ملی در مشارکت بالای مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات تجلی می‌یابد و این سر انگشتان ملت ایران است که بار دیگر گره گشایی کرده و ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را در منظومه انقلاب اسلامی چونان ستاره‌ای روشن به یادگار خواهد گذارد.

وی در خصوص همگام و همراه بودند خانواده های شهدا با آحاد مردم جامعه ایران ، ضمن یادآوری درس‌های مکتب امام خمینی (ره) و با تأسی به خلف شایسته حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)بیان کرد: مقام معظم رهبری روز ۲۸ خرداد ماه امسال را روز امتحان الهی دانسته و با بصیرت ، هوشیاری ، گرامیداشت و پاسداشت یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در مسیر تحقق حماسه سیاسی، حضور حداکثری همه اقشار ملت در انتخابات گام برخواهند داشت و با حضور حداکثری بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب کوبیده و با ثبت حماسه‌ای یاد شهید دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه خواهند داشت.

علیزاده تصریح کرد: دشمنان قصد ایجاد فاصله بین جوانان ایرانی و نظام را دارند، اما همواره با شکست مواجه می‌شوند، که نمونه بارز این شکست‌ها را در راهپیمایی هرساله ۲۲ بهمن ودر مراسم تشییع پرشکوه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده کرده ایم.

وی ادامه داد: توجه ویژه ای به جنگ های روانی و شیطنت‌های دشمنان به صورت جنگ نرم رسانه ای داشتند که به دنبال مایوس کردند ملت ایران از نظام انقلابی می باشند از مردم شریف ایران برای مشارکت و تصمیم درست در پیشرفت یک جامعه سهیم باشند، بیان کرد: از تمام عزیزان، همراهان، مردم همیشه در صحنه به ویژه جوانان و آینده سازان تقاضادارم برای وفا داری به خون پدران شهیدمان در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند با حضورپرشورپای صندوق‌های رأی و مشارکت خود در ساخت آینده‌ای بهتر برای کشور سهیم خواهیم شد و دشمنان بی ریشه استکبار را ناامید و سرشکسته خواهیم کرد.

ندا علیزاده دختر سردار شهید عباسعلی علیزاده نیز اظهار کرد: پدرم که همانند سایر علیزاده‌های استان مازندران آماده و پا در رکاب ولایت و منتظر فرمان بود تا در هر کجا، از عراق گرفته تا سوریه، یمن، لبنان، فلسطین و حتی نیجریه از حریم انقلاب اسلامی و حرم اهل‌ بیت(ع) دفاع کند و ما فرزندان ملت ایران هم برای ادامه راه حق و حقیقت و دفاع از میهن عزیزمان می توانیم با با انتخاب درست ، شایسته و انقلابی میتوانیم درانتخابات پیش روی ۲۸خرداد۱۴۰۰ سربلند باشیم که هر یک رای میتواند بزرگترین تاثیررادرسرنوشت کشورمان داشته باشد پس با اقتدار به پای صندوق آرای انتخاباتی حاضر خواهیم شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴