تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۵۱۶۵۱
پدر شهید مدافع حرم حسین بواس گفت: از مردم می‌خواهیم کلام رهبری را بشنوند و خوب فکر کنند تا با چشم باز و با بصیرت در انتخابات شرکت کنند و فرد اصلح را برگزینند.
۱
plusresetminus
مردم با تیزبینی و بصیرت کاندیدای اصلح را انتخاب کنند/بیانات رهبری فصل‌الخطاب و نقشه راه انتخابات
ابوالقاسم بواس پدر شهید مدافع حرم حسین بواس که دبیر بازنشسته است، در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: من و خانواده‌ام همواره در عرصه انقلاب بودیم و سعی کردیم در همین مسیر خدمت کرده و فرزندان خود را بر طبق موازین و اهداف انقلابی پرورش دهیم، قدم در راه انقلاب موجب شد فرزند ارشدمان شهید حسین بواس جان خود را در این راه بگذارد.
 
وی بیان کرد: همان‌طور که می‌دانید دشمنان اسلام جنگ را بر ما تحمیل کردند از آن زمان تاکنون جوانان و هموطنان زیادی را از دست دادیم که در این راه خون دادند، شهید حسین هم در همین مسیر جان و خونشان را گذاشت.
 
این پدر شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه امروز باری دیگر انتخابات را در پیش داریم، فرد دیگری از این نظام که باید به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب شود و همچنین انتخابات شورای شهر و روستا، گفت: من به جناح کاری ندارم مهم این است که رهبر معظم انقلاب چه تدبیری دارد، از نظر ما فصل الخطاب حرف رهبری بوده و هست.
 
پدر شهید بواس با اشاره به خاطره‌ای از فرزندش، افزود: حسین در دوران زندگی هرگاه در جمعی حاضر می‌شد و دیگران بر سر مسائل انتخاباتی در حال بحث بودند، می‌گفت؛ حرفهایتان را بیان کردید! تمام شد! گوشی موبایل یا دفترچه‌اش را از جیبش بیرون می‌آورد و با ارائه سند به صحبت‌های حضرت آقا اشاره و تاکید داشت که مهم این است که آقا چه می‌گویند، بقیه را ول کنید و به سخنان رهبری توجه کنید، چرا که گفته‌های مقام معظم رهبری برایش حجت بود.
 
وی تاکید کرد: امروز ما هم باید در چهارچوب فرموده‌های مقام معظم رهبری فرد اصلح را انتخاب کرده و به آن رای دهیم، به کسی که تجربه کاری داشته باشد و خودش را نشان داده، سابقه خوبی داشته یا اهل خیر است، اینکه تلاش کاری و جهادی دارد؟ ما سعی می‌کنیم کسی را که نزدیک‌ترین دیدگاه فکری نسبت به رهبری دارد را انتخاب کنیم، خانواده شهدا خودشان را موظف می‌دانند که در مسیر انتخاب فرد مورد نظر مقام معظم رهبری در میدان بوده و به لحاظ مجازی کار کنند به‌گونه‌ای که هر فردی برای خودش ستاد انتخاباتی باشد.
 
بواس اضافه کرد: اول اینکه همه باید رای بدهیم دوم اینکه شخصی اصلح را انتخاب کنیم تا از مقدمه‌سازان ظهور حضرت باشیم.
 
پدر شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه فرزندم در ۳۴ سالگی شهید شد، گفت: شهید حسین فعالیت کاری با شورای نگهبان داشت و جزو ناظران بودند، از خوش‌مشربی و وظیفه‌شناسی پسرم در سپاه یا در سطح شهر هر چه بگویم کم است.
 
وی خاطرنشان کرد: دیگران می‌گویند؛ هر وقت بحث عمل می‌شد حسین نفر اول بود، خیلی اهل حرف نبود و تاکید داشت که حرف را باید در عمل نشان داد، نه اینکه جلوی عموم حضور پیدا کند نه! بلکه در زمان کار و فعالیت، سفرهای فرهنگی در سطح شهر از ارکان اصلی کار علمی بود، در برپایی نمایشگاه ایام ۱۴ خرداد ماه نیز جزو کادر اجرایی بود‌.
 
بواس ادامه داد: در سفرش به حرم امام(ره) قاطعانه اعلام می‌کرد که من برای کار آمدم، همیشه بالای داربست‌ها بود با اینکه کسی او را نمی‌شناخت، در سفری با سپاه سمت قم رفته بود، ضریح مقدسه امام عسکری(ع) در حال ساخت بود و حسین در حال زیارت بود، ناگهان صدایی شنید که می‌گویند کسی هست کمک کند و این داربست را بلند کند، دوستانش می‌گفتند ناگهان یک جوان خوش قد و قامت کاپشن را درآورد و سریع از داربست به بالا رفته و کار را شروع کرد، کسانی که در اطراف حرم بودند برایشان سوال شد که این شخص کیست که با جسارت بدون ترس ناگهان برای کمک آمده است.
 
پدر شهید حسین بواس بیان کرد: اگر امروز شهید حسین زنده بود قطعا خودش یک ستاد انتخاباتی برای انتخاب فرد اصلح و مورد تایید رهبری بود، در شورای نگهبان حضور پیدا می‌کرد و روی انتخاب فرد شایسته تاکید داشت، هم‌چون بالارفتن از داربست‌های بلند و بدون ترس، به پیشرفت و بالارفتن انقلاب به‌خصوص در گام دوم کمک می‌کرد، بدون اینکه از کسی بترسد خودش انتخاب می‌کرد که عمل کند نه اینکه فقط حرف بزند یا شعار بدهد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم، کلام رهبری را بشنوند و خوب فکر کنند تا با چشم باز و با بصیرت انتخاب کنند، انتخاب درست اول به خودتان برمی‌گردد انتخاب غلط هم به خودتان برمی‌گردد، حتما رای بدهید با نگاه باز انتخاب کنید فرد مورد نظر در این شرایط جامعه باید حتما تجربه‌کاری و جهادی و سابقه کاری داشته باشد از لحاظ سنی هم ربطی ندارد جوان باشد یا میانسال یا پیر، چرا که حاج قاسم با وجود اینکه بیش از ۶۰ سال داشت هم‌چون جوانان در میدان بود و نگاهی جوان‌گرایانه داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴