تاریخ انتشارجمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۵۱۴۴۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: روحیه جهادی و تفکر انقلابی از جمله ارزش های اصیل انقلابی است که متأسفانه امروز در بدنه مدیریتی کشور کمرنگ شده است.
۰
plusresetminus
روحیه جهادی و تفکر انقلابی در بدنه مدیریتی کشور کمرنگ شده است
حجت الاسلام ناصر شکریان در گفت و گو با بلاغ با اشاره به سخنان مهم اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با تشکل های دانشجویی کشور، تحول خواهی را لازمه پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب دانست و گفت: عبور از مشکلات و عقب ماندگی ها و رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه نیازمند رویکرد تحولی در جامعه است.

وی، بخش مهمی از مشکلات امروز کشور را ناشی از فاصله گرفتن از ارزش ها و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی دانست و افزود: روحیه جهادی و تفکر انقلابی از جمله ارزش های اصیل انقلابی است که متأسفانه امروز در بدنه مدیریتی کشور کمرنگ شده است.

شکریان با بیان این که امروز به دلیل برخی رویکردهای اشتباه در بدنه مدیریتی کشور شاهد مغفول ماندن ظرفیت های عظیمی در داخل هستیم، خاطرنشان کرد: باید با رفع این غفلت ها و فاصله گرفتن های تدریجی از ارزش های انقلاب، از ظرفیت های مغفول مانده کشور در جهت رشد و تعالی ایران اسلامی بهره گیریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند تحول باید به سمت تقویت خطوط اصلی و آرمان های اصیل انقلاب صورت پذیرد، تصریح کرد: باید از ظرفیت های موجود در جهت حرکت به سوی آرمان های اصیل انقلاب اسلامی که همان عدالت، استقلال و آزادی و اسلامی شدن و معتقد  جامعه است استفاده شود.

وی با بیان این که تحول در عرصه اقتصادی و همچنین حرکت علمی کشور نیازمند بهره مندی از ظرفیت بالای جوانان نخبه و انقلابی کشور است، بیان داشت: متأسفانه در این بخش شاهد بی توجهی مسؤولان هستیم که نتیجه آن عقب ماندگی و مشکلات موجود است.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تشکیل دولت جوان انقلابی اشاره کرد و با بیان این که همان طور که رهبری نیز فرمودند منظور نادیده گرفتن ظرفیت بالای افراد با تجربه و کارآزموده در این بخش نیست، ادامه داد: باید افرادی مدیریت کشور را بر عهده گیرند که دارای ایمان، انگیزه صادقانه، روحیه انقلابی و تفکر جهادی باشند.

شکریان به ظرفیت بالای جوانان کشورمان در جهت پیشرفت و تعالی جامعه اشاره کرد و افزود: مسؤولان باید از توان بالای جوانان مؤمن و انقلابی در تصمیم سازی و تصمیم گیری های کشور بیشتر بهره گیرند.

وی با بیان این که بهره گیری از ظرفیت بالای جوانان مؤمن و انقلابی در بدنه مدیریتی کشور می تواند موجب رفع مشکلات و کمبودهای موجود در کشور شود، خاطرنشان کرد: باید اطمینان و اعتقاد به جوانان در مسؤولان کشورمان به وجود بیاید تا شاهد حضور و نقش آفرینی پررنگ جوانان در عرصه های مختلف باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند راه ایجاد تحول و پیشرفت در کشور، تشکیل یک دولت معتقد به تحول است، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت بالای جوان مؤمن و انقلابی به عنوان عنصر مهم تحول، می توان شاهد یک تحول اساسی در عرصه های مختلف کشور بود.

شکریان در ادامه سخنان خود به در پیش بودن انتخابات مهم در خرداد ماه امسال اشاره کرد و با بیان این که به طور حتم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی علاوه بر تقویت اقتدار داخلی و بین المللی، عامل قوت بخشیدن به دولت منتخب خواهد بود، افزود: حضور حداکثری امنیت و قدرت بازدارندگی کشور را نیز دو چندان خواهد کرد.

وی، انتخاب مطلوب را در کنار حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: دولت منتخب باید دولتی با ایمان، سرشار از امید، معتقد به آرمان های انقلاب و همچنین توانمندی ها و ظرفیت های داخلی باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران، داشتن روحیه و عملکرد انقلابی برای فرد منتخب را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: منتخب ملت ایران همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند باید عدالتخواه و ضد فساد باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
شاهرخ
بابا یکی نیست از خود این بنده خدا بپرسه تو این ۲۰ سالی که مدیر هستی دستاورد مهمت چی بوده؟ برنامه ات برای این شرایط روز جامعه که شبهات و حملات علیه اسلام ناب و تشیع صورت می گیره چیه؟ چرا برخی جوانان از دین گریزی به دین ستیزی رسیدن و راهکار ایشان برای رفع این مسایل در سطح استان چیه؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
شاهرخ
بلاغ عزیز خواهشمندم از اینگونه افراد مطالبه گری کنید که واقعا چه دستاوردی در طول مدیریت خود داشته و دارند. برنامه ایشان برای بکارگیری و شبکه سازی مبلغین جوان و مستعد چیست؟ برنامه ایشان در استفاده از ظرفیت مجازی برای تبلیغ چیست؟