کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخشدار چهاردانگه در گفت‌وگو با بلاغ مطرح کرد

چهاربانده کردن جاده تاکام-کیاسر در پیچ و خم وعده‌ها/روستاهای چهاردانگه تا پایان امسال گازدار می‌شوند

20 ارديبهشت 1400 ساعت 8:00

بخشدار چهاردانگه ساری با بیان اینکه در شرایط فعلی بنظر نمی‌رسد برنامه‌ای برای تعریض جاده تاکام-کیاسر وجود داشته باشد، گفت: البته بنا شده بود اعتباری از سوی وزیر راه و شهرسازی جهت مطالعه چهاربانده کردن جاده تاکام-کیاسر انجام شود که تاکنون خبری نشده است و باید آخرین اتفاقات حاصل شده را از اداره کل راه و شهرسازی پیگیر شوید.


سلمان ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت تایید صلاحیت نامزدهای شوراهای روستا در بخش چهاردانگه ساری، اظهار کرد: صلاحیت نامزدهای شوراهای روستایی بخش چهاردانگه در گام نخست از سوی هیئت اجرایی انجام و اکنون جهت تایید نهایی به هیئت نظارت ارسال شده است.

وی افزود: هیئت نظارت در بازه زمانی مشخص، صلاحیت نامزدها را تایید و لیست نهایی را به بخشداری اعلام می‌کند که بنظر می‌رسد تا اسامی نامزدهای شورا در هفته آتی نهایی و اعلام شود.

بخشدار چهاردانگه ساری، خاطرنشان کرد: بیش از 420 نفر جهت شرکت در انتخابات شوراهای روستایی بخش چهاردانگه ثبت نام کردند که اسامی نهایی پس از تایید صلاحیت به زودی اعلام می‌شود.

ستاری در خصوص آخرین وضعیت تعریض جاده تاکام- کیاسر که جزو مطالبات عمده مردم چهاردانگه است؛ گفت: در شرایط فعلی بنظر نمی‌رسد برنامه‌ای برای تعریض این جاده وجود داشته باشد، البته بنا شده بود اعتباری از سوی وزیر راه و شهرسازی جهت مطالعه چهاربانده کردن جاده تاکام-کیاسر تخصیص داده شود که تاکنون خبری در خصوص تحقق این امر به ما نرسیده است و پاسخ قطعی و به روز را باید از اداره کل راه و شهرسازی استان جویا شوید.

وی در خصوص افزایش تعداد کنارگذرها و پارک خودروها در این مسیر، پاسخ داد: چند نقطه کنارگذر جهت پارکینگ تریلی‌ها وجود دارد که البته کافی نیست؛ منتهی ما یک بحثی را در حال پیگیری هستیم و آن به چندین نقاط سربالایی ممتدی بر می‌گردد که در زمان تردد تریلی‌ها موجب ترافیک سنگین خودروهای سواری می‌شود.

بخشدار چهاردانگه ساری، ادامه داد: یکی از این نقاط برجسته به سربالایی پلارو پس از سادات محله بر می‌گردد که با پیگیری‌های انجام شده و مکاتبات با دستگاه‌های متولی بدنبال احداث کُندرو در این نقاط هستیم تا ضمن استفاده جهت تردد تریلی‌ها و رفع ترافیک سنگین برای پارک خودروها نیز استفاده شود.

ستاری در خصوص آخرین وضعیت گازدار شدن روستاهای باقیمانده چهاردانگه طی سال‌جاری، بیان کرد: تعداد قابل توجهی از روستاهای باقیمانده طی ایام دهه فجر سال گذشته از نعمت گاز برخوردار شدند و مابقی روستاها با قول مساعدی که شرکت گاز استان داده است، تا پایان امسال گازدار می‌شوند.

وی اضافه کرد: هم اکنون کار در روستاهای باقیمانده پایین دست نظیر سادات محله، ششک، مزده و حاجیکلا در حال اجرا است و کار علمک گذاری در حال انجام است و پس از پایان این کارها، روستاها گازدار می‌شوند.

بخشدار چهاردانگه ساری، عنوان کرد: در روستاهای بالادست هم کار گازرسانی در عمده مناطق انجام شده است، تنها مشکل اصلی به روستای بَرد در منطقه پشتکوه بر می‌گردد که پیمانکار پروژه در حال اجرای کار است و به زودی این روستا هم از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.

ستاری در بخش پایانی این گفت‌وگو در پاسخ به این سوال که آیا روستاهای بخش چهاردانگه مشکلی در بحث تامین آب شرب دارند یا خیر؛ متذکر شد: مشکلی در بحث تامین آب شرب روستاها نداریم و غالب روستاها، آب شرب خود را از چشمه‌ها تامین می‌کنند و مشکل کمبود آب شرب در روستاها نداریم.

وی یادآور شد: البته چند روستا تقاضای تحت پوشش قرارگرفتن زیر مجموعه آب روستایی را داشتند که مکاتبات اداری انجام و کار در دست اقدام قرار دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451238

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/interview/451238/چهاربانده-کردن-جاده-تاکام-کیاسر-پیچ-خم-وعده-ها-روستاهای-چهاردانگه-پایان-امسال-گازدار-می-شوند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com