تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۵۱۰۶۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار گفت: ۵۰۰۰ بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی و مشارکت خیرین میان نیازمندان شهرستان جویبار توزیع شده است.
۰
plusresetminus
توزیع 5000 بسته معیشتی در جویبار/60 واحد مسکن برای محرومان ساخته می‌شود
مهرداد بابایی در گفت و گو با بلاغ ضمن تسلیت شب های قدر و یاد خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی که از ابتدا تاکنون برای شهرستان جویبار منشا خیر و برکت بوده است اظهار کرد: اعزام گروه های جهادی در عرصه های آب رسانی ، بهداشت ، اقتصاد مقاومتی ، پرداخت تسهیلات ، تشکیل قرض الحسنه برای مشاغل آسیب پذیر ساخت و ساز مزار شهدا ازاقدامات زیرساختی و مهم بسیج سازندگی در جویبار است.

وی درخصوص فعالیتهای بسیج سازندگی در مبارزه با ویروس کرونا افزود: بسیج سازندگی با همکاری و با همدلی خیرین و ارگان های مختلف شهرستان برای کمک به معیشت و اقتصاد افراد نیازمند و مشاغلی که آسیب های دیده اند ،بیش از ۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰الی۵۰۰ هزار تومان تقدیم نیازمندان شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار با تشریح چگونگی اجرای طرح شهید سلیمانی با کمک شبکه بهداشت و درمان که توسط بسیج سازندگی در سطح شهرستان انجام شد اظهار کرد: گروههای جهادی بسیج سازندگی از زمان شروع بیماری کرونا در بیمارستان مرحوم عزیزی برای کمک به کادر درمان از نگهبانی تا انبار داری بیمارستان کمک حال کادر درمان و بیماران کرونایی بوده اند همچنین ضدعفونی معابر و خیابان ها ، بانک ها و حتی تحویل نان در نانوایی ها را میتوان از دیگر اقدامات بسیجیان نام برد.

بابایی از انعقاد قرار داد بسیج سازندگی با کمیته امداد جهت تشکیل کارگاه های کوچک و زود بازده و مشاغل خانگی برای کمک به اقتصاد خانوار های شهرستان جویبار خبر داد و تصریح کرد: بسیج سازندگی با کمیته امداد خمینی (ره) شهرستان جویبار ۶۲ صندوق قرض الحسنه در سطح محلات جویبار تشکیل شد که هر صندوق ۳۰ تا ۷۰ عضو دارند و ارزش این صندوق یک میلیارد تومان است که پرداخت وام در راستای کمک اشتغال و معیشت از ۵ تا ۵۰ میلیون تومان به افراد شاغل پرداخت می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار در مورد ساخت و تعمیر و مرمت خانه های محرومین در شهرستان جویبار بیان کرد: با همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد ۱۵ مسکن برای محرومین با وسایل اولیه زندگی ساخته شد و تحویل خانوارهای محروم داده شد. همچنین ۱۳ واحد مسکونی دردست ساخت است که ۴ واحد به افراد تحت پوشش بهزیستی و ۹ واحد دیگر به افراد تحت پوشش کمیته امداد که ۳۰ تا ۶۰ درصد کار ساخت پیش رفته است امیدواریم تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می رسند و تحویل خانوار های بی سرپناه و محروم خواهد شد.

وی افزود: در سال جاری ۶۰ واحد مسکن با تفاهم نامه ای که با بنیاد مسکن و کمیته امداد منعقد شد ساخته می شود و در اختیار خانوار های محروم از خانه در سطح شهرستان قرار می گیرد.

این مسئول سازماندهی و ساماندهی مزار مطهر شهدا توسط بسیج سازندگی انجام شد ادامه داد: در سال گذشته سه مزار برای دو شهید در سطح شهرستان ساخته شد و مورد بهره برداری می باشد که محل زیارت مردم شهرستان قرار گرفته است و در سال جاری ساماندهی و سازماندهی مزار ۳ شهید در ۵ گلزار شهدا در دستور کارقرار دارد که اجرا می شود.

بابایی در خصوص انتخابات پیش روی در خردادماه ۱۴۰۰ بیان کرد: با وجود مشکلات معیشتی و نارضایتی اقتصادی در بین مردم از اصحاب رسانه تقاضا داریم که با در این چند روز باقی مانده از ظرفیت رسانه ها در شفاف سازی و آگاهی احاد جامعه برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح تاثیر گذاری داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تصریح کرد: اصحاب رسانه به عنوان راهنما و رهبران فکری در امر انتخابات باشند تا مردم با آگاهی و به دور از حس تعلق کاذب به قوم و قبیله ای و با در نظر گرفتن منافع ملی و جمعی جامعه ایران در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴